Hoe is het met jullie buik(jes)???

ik moest al een positiebroek aan met 9 weken (van de anderen) nu red ik dat niet eens.. ik zwel enorm op!

mijn dochtertje van 4 kijkt er zelfs al naar! pff wordt moeilijk me stil te houden zeg!

liefs

hallo,

ik ben als het goed is nu ook zo'n 7 weken van de eerste zwanger en ik heb mijn knoop van de broek los als ik echt moet zitten. voor de rest heb ik ook veel last van puistjes.
mijn zus is zwanger van een tweeling en die had de postitie kleren al met 5 weken nodig.
liefs dango

oooh wat fijn om te horen dat het niet tussen mijn oren zit.
Ik ben zelf al behoorlijk stevig dus het valt bij mij niet zo op maar idd de broek knoop los met zitten is toch wel erg lekker hoor.
Ik heb vanmiddag een nieuwe en grotere BH gekocht want niks zit nog lekker.
Raar hoor ik had verwacht dat dit soort dingen pas na een week of 12 zouden komen en ik zit nog maar rond de 7de week.
Die puistjes heb ik overigens ook samen met futloos haar waar ik niks mee kan.
Groetjes Petra

haha, idd, wat fijn om te lezen! (hoe deden vrouwen dit voor internet...?) heb ook mijn knoop open bij sommige broeken en moet ook op jacht naar een "meegroei" bh. (je leert van alles bij zo;) ) en puistjes heb ik ook, bleh!
ook leuk om te lezen dat ik nu dus best al zwangerschapskleren kan kopen, daar heb ik me zo op verheugd:)

Ohhh als ik het niet meer hoefde te verbergen dan kan ik iedereen wijsmaken dat ik al 5 maanden ben, zo'n buik heb ik hahahahaha. Ik kan niet wachtten tot de 15de, dan heb ik een echo, en als alles goed is gaan we het aan de grote klok hangen (8w3d). Ik kan het niet te lang meer verbergen dus dan kan ik heerlijk in zwangerschapskleding gaan lopen ipv aankl*ten met me spijkerbroeken en (bijna alleen maar) strakke shirtjes!

Liefs!

oh echt, als 5 maand, hihi. kan ook niet wachten tot echo, dan heb je toch van "bewijs" niet dat dat garantie geeft maar denk af en toe wel: oh, straks is het niet goed...

Terug
Bovenaan