Hoe is het met jullie buik(jes)???

@Mommy3: Ik heb het wel vooral omdat ik zo hard groei. Mijn borsten zijn een cup gegroeid, en ik loop in zwangerschapsbroeken...Op mijn buik liggen is niet fijn want dan gaat het steken onder in mijn buik... En dan ben ik nog maar 5w4d...

Ook ik testte 2 dagen voor mijn NOD, positief met een gewone test en laat op de avond... Veel hormonen dus!

Over een week kan jij het al weten! Spannend! Ik moet nog 3 weken wachtten grrrrr

Liefs!

Voel me vandaag trouwens helemaal niet opgezwollen, dus ik denk, foto moment... Ik kijken en verrek, toch echt een beginnend buikje hoor onderin! Ik denk neeeee dat kan echt niet, even googlen en toch echt... ik ben niet de enige!

Waarom zeggen mensen dat het eigenlijk niet kan? Ik weet dat de baarmoeder nog achter het schaambeen ligt, en dat dit echt niet de baby is, maar het hoort wel bij de zwangerschap... Het KAN dus wel!

Liefs!

Ik ben vandaag 5 wk en 1 dag en ik merk nog niets aan mijn lijf. Ik voel me niet zwanger en je ziet nog niets aan me. Bij mijn 1ste zwangerschap begon ik rond de 17 weken pas met zwangerschapskleding, ben benieuwd hoe lang het nu duurt.

Het enige dat anders is aan mijn lijf is de enorme bedrijvigheid van mijn darmen, echt niet normaal!! Ik kan de laatste 2 nachten gewoon niet slapen van het gerommel in mijn buik, ik word er gek van. Hebben jullie dit ook? Ik kan me dat nl niet herinneren van vorige zwangerschap..

Jaaa! Ik ben nu in het begin van de zesde week en heb al een enorm 'zwanger-buikje' ; moet eerlijk zeggen dat dat na (keizersnee) van mij eerste best erg bleef. Heb heel vaak de vraag gehad of ik zwanger was (de rest redelijk slank, maar buikje 'ploepte eruit'). Heb uitgekeken naar t moment dat ik 'ja' kon zeggen, maar wil t ook nog niet aan iedereen vertellen nu en kan t al bijna niet meer verbergen...

Ik kan het ook alleen verbergen met hele wijde kleding hoor... Maar zolang het lukt (voor op het werk) zal ik het zeker doen! Vind het niet zo erg om het mijn prive al vrij vroeg mede te delen...

En dat darmen gedoe dat ken ik hoor! Vannacht deden mijn darmen (navel hoogte) echt veel pijn! Ook wakker van gelegen en nog even een beetje bang geweest (vorige keer miskraam) maar daar zat de pijn toch echt te hoog voor...Ik ben gene verpleegkundige maar weet wel waar mijn baarmoeder zit en waar mijn darmen! Gek wordt je er van!

Wat bij mij helpt mama-van-w is even uit bed en te gaan staan/rond lopen, dan help je de zwaartekracht... Als ik het vannacht weer heb neem ik een theelepel olijfolie, dat kan toch geen kwaad?? Ik weet dat dat altijd goed werkt als je darmen aan het rommelen zijn.

Liefs!

@t Betty

op mijn buik liggen kan ik ook niet hoor, maar ik heb ook het gevoel alsof alles veel sneller gaat dan de vorige keren!
niet dat mijn borsten zo snel groeien maar mijn buik voel ik constant.. gevoel van ongesteldheid.. dat had ik van de anderen ook hoor, maar alles is anders. en die snelle testen! (ook s avonds na veel drinken zelfs)
ik wacht gewoon af! misschien is het gewoon 1 hoor maar goed we zien het vanzelf!

en meiden mijn darmen kunnen er ook wat van!!!

liefs

ben poosje niet geweest, zo moe en misselijk. dacht vandaag: voel me eigenlijk gewoon ziek. probeer te blijven denken: voor het goede doel, soms wel moeilijk...
buik is opgezet, misschien darmen, misschien meer? vooral 's avonds.
smeer al wel mijn borsten, die zijn ook opgezwollen en héél gevoelig. buik nog niet.
@betty: ben nu 7w4d, maandag echo.
spannend als het er 2 zijn bij jou! vervelend van de collega's in de buurt, kunnen zij het niet stilhouden denk je? succes!

liefs

ben poosje niet geweest, zo moe en misselijk. dacht vandaag: voel me eigenlijk gewoon ziek. probeer te blijven denken: voor het goede doel, soms wel moeilijk...
buik is opgezet, misschien darmen, misschien meer? vooral 's avonds.
smeer al wel mijn borsten, die zijn ook opgezwollen en héél gevoelig. buik nog niet.
@betty: ben nu 7w4d, maandag echo.
spannend als het er 2 zijn bij jou! vervelend van de collega's in de buurt, kunnen zij het niet stilhouden denk je? succes!

liefs

Terug
Bovenaan