Hoe is het met jullie buik(jes)???

Het hangt er een beetje om bij mij.. 's Avonds ben ik echt veel en veel ronder dan 's ochtends. Maar als ik goed heb kunnen poepen dan scheelt het zomaar een gaatje in mijn riem!

Ik zal blij zijn als de periode daar is dat ik het niet meer hoef te verbergen... Al duurt dat nog wel 7 weekjes... grrmpff

Liefs!

het scheelt inderdaad als je lekker naar de wc bent geweest. mijn darmen hebben er wel last van hoor, 't ging hiervoor al niet soepel en nu helemaal moeilijk... waarom wil je het nog 7 weken verbergen betty..?
heb vandaag al wat leuke zwangerschapskleren gekocht:)

Omdat ik van de zomer een miskraam heb gehad en omdat ze het op mijn werk verder nog niet hoeven te weten. Ik kan de clienten niet zo goed uitleggen wat een miskraam inhoud voor als het weer zou gebeuren... KAN ik het niet meer verbergen dan is dat het volgende probleem. Misschien dat ik het in mijn prive dan niet meer hoef te verbergen, maar er wonen ook een aantal collega's van mij bij mij in de buurt... Beetje moeilijk allemaal!

Liefs, Betty

Ps, hoever ben jij nu mnon?

Ik heb van mijzelf altijd al een buikje gehad, dus hij valt niet zo op.
Ik weet pas sinds gisteren dat ik voor de 1e zwanger ben en ben door het dolle heen!
Ik moest wel lachen toen ik vorige week van een klant in de winkel te horen kreeg dat ik al een "mooi buikje" had! Toen wist ik dus nog niet eens dat ik zwanger was en kon wel door de grond zakken!

haha gefeliciteerd!!
wat grappig he dat mensen het dan denken, mijn dochter vroeg me ineens of er een baby in mijn buik zat waarop ik een test deed!! ja hoor!!! haha

liefs

Ik vermoed dat ik een tweeling krijg! Heb een foto van opzij gemaakt en er is al echt een buikje te zien! Bibberbibber... Een tweeling... dan ben ik ook meteen klaar! Heb nu ook ene positiebroek aan en het zit zo veel beter! Van de week maar even shoppen en dan vooral wat wijde boven kleding halen!

Liefs!

Hey,

zijn jullie ook al aan het smeren dan op je buik? Of wanneer begin je daar mee?
Heb van de verzekering al een "mama pakket" gekregen, met creme voor stevige borsten, een creme tegen straille (hoe schrijf je dat) een iets tegen vermoeide benen...

Liefs,

T

@t Betty,

dus jij hebt het gevoel dat het er 2 zijn! ik dus ook!
niet om mijn buikje ofzo want van 1 groei ik ook snel!
maar ik heb dit keer zo snel kunnen testen l (4 dagen eerder met een gewone clear blue) terwijl ik van de anderen na 1 dag overtijd een heel licht streepje heb en nu dus een hele donkere!
het is een gevoel, kan het ook niet beschrijven maar ik kan het ook niet naast me neer leggen.
ik wacht af! nog een week

@t truckerbabe, ik smeer nog niet, in ieder geval niet tegen striae, van de andere kids kreeg ik pas op het einde striae.. en dan niet eens veel.. smeren deed ik wel heel veel maar nut had het niet echt! haha

liefs

Terug
Bovenaan