Hoe is het met jullie deel 2

Omdat de vorige is afgesloten hier dan deel 2...

Teddy,

Klopt dat ik een keizersnede heb gehad, heb het hele verhaal verteld bij de topic " Kirsten is geboren" .

Wij
doen haar nu ook savonds in bad, althans als mijn vriend thuis is. en
een fopspeen gebruiken wij ook, Kirsten heeft ook een grote
zuigbehoefte..

hey hey

karoline , het kost ook allemaal nog veel energie.. vanmiddag dan maar ff een beetje relaxen of nie!

bloem, ik denk dat ze bedoelt dat het een sterrenkijker is.. dat was Mart ook maar tijdens de bevalling is ie mooi bij gedraait, je hoeft je geen zorgen temaken hoor..
wel spannend dat ze je hebben gestript.. kzal voor je duimen het heeft nu wel lang genoeg voor je geduurt.

hier gaat alles nog wel oke.. heb alleen erge last van mijn rug, en lopen is vandaag ook niet zo fijn.. het lijkt wel of ik de marathon heb gelopen hihihi.. voel me ook een beetje vreemd..

Mart en ik hebben ook een beetje last van hooikoorts..dus kan daar ook van komen.

nou doegieee maar weer hihi

Hoi,

Karoline,
Fijn dat het goed gaat met Judith. En idd, ene kindje is het andere niet. Ieder is uniek. Maar wel fijn dat het goed in de gaten word gehouden. En ja, je lichaam heeft flinke inspanning gedaan he meid. Moet je weer even van recupereren. Komt allemaal weer goed :)

Junior,
Zo te lezen gaat het elke dag een beetje beter met je? Fijn dat het met Kirsten goed gaat. :) Lekker genieten van jullie meid he.

Sisi,
Ja, hoop ook dat het effect heeft. Ze heeft me half elf gestript, en heb sindsdien echt een ongi buikpijn. Maar ja, in hoeveel gevallen zet strippen echt een bevalling in werken? Ik durf daar echt niet op te hopen hoor, al zou ik het heel fijn vinden. Ik geloof dr eigenlijk niet in :s

Ga zo ff liggen denk ik, best moe. En last van me buik. Dus maar ff slaapje proberen te nemen.

Liefs

@Bloemetje, ik heb gehoord dat in 50% van de gestripten na 48 uur de bevalling spontaan begint. Dat is best veel he!
Ik hoop het voor je meid!
Bij ons was de tweede ook een sterrenkijker, ik vond dit wel heel zwaar, maar ze was ook 10 pond, én een groot hoofdje.
Maar het kan idd nog draaien!

Hier geen ervaring met sterrekijkertjes.
Wel met strippen. Bij Hannah ben ik ook gestript (met 41w2d). Zorgde wel voor menstruatieachtige zeurende rugpijn, maar verder weinig effect. Uiteindelijk is ze vier dagen later alsnog spontaan geboren.
Dit keer ben ik zo ver niet gekomen. Judith is al met 40w2d geboren.

Groetjes,

Karin mv Hannah (20-11-2006) en Judith (10-4-2009)

Hoi,

Dankje voor de berichtjes.

Teddy,
Ja,het kan nog goed gaan zitten, en inderdaad anders word het zwaardere bevalling zei ze.
En dat strippen ben benieuwd. Heb in loop van dag wel meer buikpijn hoor. Steeds wat zeurderiger. Maar of dat wat effect heeft.
Ga dr nog niet vanuit dat het snel gebeurd.

Karoline.
Ja, hihi, het is allemaal een grote gok he wanneer het begint. Hopelijk snel. Maar we zien het wel.

Pff, ik dacht dat ze eindelijk menselijk waren geworden bij woningbouw en dat bedrijf. Bel ik net op om te vragen hoe laat ze morgen komen, zegt die baas. Maandag komen we pas. Want eerst moet de goedkeuring er zijn, nou die zou volgens woningorganisatie dr vandaag zijn. Maandag gaan ze wss graven. En maandag erop asbest weghalen Ben me zo boos geworden.
Zegt die man nog, ja jij zou vorige week toch bevallen. Kzeg nou, alsof ik dat te kiezen heb. .
Oh, brrr, morgen zou die man me terugbellen. ben benieuwd. en anders hang ik weer ontzettend boos aan de telefoon, haha die man mag hopen dat ik vannacht ga bevallen
He, we proberen ons maar niet te druk te maken, en ons bezig te houden met de komst van ons kindje. Dat is veel belangrijker!
Zo, hehe, doet ff goed het van je af kunnen zetten

Liefs

bloemetje, ja het gaat elke dag steeds een beetje beter met me...
hopelijk gaat het nu wel snel met je... voor je het weet heb je een mei kindje.. ik hoop het niet voor je ...

Hallo dames,

Weet niet meer wie het vroeg, maar er was iemand die vroeg over het dag- en nachtritme. Wat ik heb geleerd van onze kraamverzorgster is dat er overdag maximaal 4 uur tussen de voedingen mag zitten en 's nachts 6 uur. Overdag moet ik Jelte af en toe wakker maken voor de voeding. Doordag hij overdag wat vaker wakker is, slaapt hij 's nachts wat langer.

Nou heb ik al in mijn omgeving gehoord dat Jelte ontzettend makkelijk is. En dat dus 4 uren overdag en 's nachts 6 uren al behoorlijk ruim is. Ik zit dus al op 6 voedingen per dag.

Heb sinds gisteren wel heel veel last van stuwing. Ikzelf heb er eigenlijk geen last van, alleen Jelte wel. Hij kan heel moeilijk drinken. Daarom hebben we gisteren een kolf gekocht. Ik kolf eerst de druk eraf en dit geef ik hem in een flesje, daarna geef ik hem nog de borst totdat hij genoeg heeft gehad. Vroeg me daarbij wel af hoeveel een kindje van ruim een week drinkt? Weet iemand dat? Of zijn er geen aantallen bekend van borstvoeding en is dat per kind verschillend?

Zal Jelte weer voeden, dan kunnen we lekker de nacht in.

Liefs Rixt

Terug
Bovenaan