@Rixt; dat was ik over het dag en nachtritme...
Overdag komt onze kleine puck ook om de 3 á 4 uur, dus daar ligt het niet aan.
Gisterenavond hadden we (heerlijk) géén visite, dus hebben we haar lekker wakker gehouden en daarna in badje gedaan.
Hierna viel ze -na de voeding- gelijk in een diepe slaap. Vannacht kwam ze weer gewoon om de 3 uur, en dat vind ik niet zo erg, als ze daarna maar gewoon weer gaat slapen, maar dat deed ze dus niet, en hebben we haar een fopspeentje gegeven. Wonder boven wonder vond ze dit gelijk al heerlijk (bij de andere meiden moesten we die de hele nacht vasthouden anders vloog hij gelijk uit hun mondjes).
Daar is ze dus heerlijk door in slaap gevallen. De kraamverpleegster vond een fopspeen niet zo goed, zei ze vorige week omdat baby's snel speen/tepelverwarring kunnen krijgen. Maar na 2 weken zal dat toch wel niet meer?
@Rixt, ik had ook zulke last van stuwing, en kolfde de druk eraf, maar mij gaven ze het advies éérst de borst leeg te laten drinken, doordat je baby dan de vette achtermelk binnen zou krijgen. Ik heb de voormelk gewoon weggegooit.
@Junior, ik had je verhaal gelezen (met kippevel) maar had niet helemaal begrepen dat je een keizersnee had gehad. Je schreef dat ze gehaald is, ik vermoedde dus alleen een keizersnee, misschien dom van mij, maar het kon ook gehaald zijn met de tang of vacuüm, sorry
@Bloemetje, wie weet......... ik hoop het zo voor je! In elk geval is het flink aan het rommelen! Nu mag het ook wel eens he, ben je nu vandaag 41 weken?
Nou, meiden, een fijne dag vandaag!
Vanmorgen krijg ik kraamvisite, en ik ben ook nogeens oven alle zomer en winterkleding aan het verruilen, van de meiden en mezelf, pffffffffffff...........als ik geweten had dat het steeds zulk mooi weer was had ik het nog in mijn zwangerschap gedaan!!!!!!!!!!! t' Is zooooveel werk, en alles is zooooo lekker gekreukt....