Hoe is het met jullie deel 2

Hoi,

Sisi,
die spierpijn herken ik niet, ik heb voornamelijk veel pijn in mn schaambot, vooral s avonds en s nachts. overdag gaat het nu eigenlijk aardig goed met mn bekken :) Tja, misschien afnemende hormonen ofzo?
Hehe, sexpoging, daar waag ik me niet meer aan. Liggen en slapen hahaha :)

Mama van Elmar,
Gek he, hoe twee kindjes zo verschillend van karakter kunnen zijn. Is dan denk ik wel eventjes wennen dat Jesse anders reageert dan Elmar.
Maar eens je doorhebt hoe je kindje reageert maakt het het weer wat makkelijker toch? Jesse heeft nu s nachts meer honger, ja, dan misschien maar weer verhogen. Het blijft denk ik erg moeilijk om daar een goed schema in te vinden?

Hier gaat het nog steeds hetzelfde, net op zeer rustig tempo beneden ff schoongemaakt. Vanavond nog ff boodschappen doen met man. Ff goed hamsteren :) Hihi.

Liefs

ff snel reageren, heb niet veel tijd vandaag..

@Teddy, dacht dat het ' duidelijk' was toen ik zei dat ze gehaald werd...
Kirsten komt snachts ook om de 3 uur en soms langer maar daarna gelijk in slaap vallen doet ze dus ook niet. Erg vermoeiend...

Vanmiddag naar het ziekenhuis geweest om mijn wond na te laten kijken, wist niet dat dit in het ziekenhuis moest. Dacht dat zodra ik was ontslagen ik overgedragen werd aan de huisarts.

Ze vonden het er ' goed'   uitzien.
Ik moet het 3 x per dag uitspoelen (ik zie de wond niet eens dus dat word lastig hahaha) en het afdekken met gaasjes.
Dinsdagochtend weer langskomen om het na te laten kijken...

Het jeukt nu wel heel erg dus hopelijk begint het nu te genezen. Vanmorgen ff gewandeld met Kirsten en toen op een terasje een ijsje gegeten. Ben ook aan het afbouwen met de paracetamol. Zit nu nog maar op 3 per dag.

Zo gaat Kirsten lekker in bad, ze heeft alleen wat bultjes op haar billen en vagina. Volgens mij is dit luieruitslag. Gebruik al bepathen om het in te smeren, vind sudocreme zo lastig omdat dit zo blijft zitten en ik anders laag op laag smeer.

Iemand tips??

@junior,
waarom moet jij je wond nog na laten kijken? is het onstoken ofzo? ik moet allen nu over 4 weken terug komen voor na controle.
ik heb de eerste dagen er een zakdoek overheen gelegd omdat de wond nog een klein beetje lekte maar dat was na een week niet meer nodig.
nog even over de billen van je dochter, pas op dat het geen spruw is. jesse heeft zijn billetjes ook kapot gehad waarschijnlijk ook luieruitslag. ik heb toen zijn billetjes iedere keer schoon gemaakt met een watje wat ik dan nat maakte met koud water. die lotiondoekjes bijten in de billetjes als ze kapot zijn. en met koud water is het ook nog lekker fris. daarna smeerde ik ze in met sudocreme. omdat ik ze schoon maak met water smeer ik dus niet laag op laag. nu zijn de billetjes weer helemaal gaaf maar ik gebruik nog steeds de watjes en de sudoreme. succes ermee!

oja als het spruw is krijg je dat met sudocreme ofzo niet weg. daar moet een zalfje bij de dokter weg halen.

groetjes

hey hey damesss

allemaal de nacht een beetje door gekomen?
hier was het een giga beroerde nacht..zonnnn buikpijn :S en nu nog..
huisarts denkt aan een blaasontsteking maar volgende week weet ik het pas zeker, en heb wel al een kuur gekregen miss daar de buikpijn van?!

wat vervelend dat jullie kleine meid kapotte billetjes heeft.. en idd een badje zal haar wel goed doen.. en bepanthen gebruiken we er hier ook vaak voor.

vandaag nog plannen dames?

hier weinig.. kheb helemaal nergens geen zin in bah , kga zo eerst maar ff lekker douche/relaxen/mart na bed doen

tot snel

doegiee!!

Goedemorgen dames,

Hier de nacht redelijk doorgekomen. Wel veel wakker gelegen, maar het gaat wel.
Alleen, zit er beetje doorheen vandaag. Ik wil zo graag :-(
Lichamelijk begin ik wat op te raken. Trek bijna niets nog. Pfff, wil gewoon zo graag bevallen en ons kleintje in de armen sluiten.
Heb sinds donderdag sinds het strippen continu gerommel, maar het zet maar niet door. En vandaag ook echt drukkend gevoel daar onder, gevoel naar toilet te moeten maar niet te kunnen, kan niet goed rechtop zitten want dat doet daar onder echt pijn.
Sorry voor het gezeur dames :-(

De plannen voor vandaag? Niet veel, wil ff gaan winkelen, wil naar 1 winkel, haha. Hoop dat ik manlief mee krijg, want alleen red ik het niet.

Liefs
Bloemetje
41weken en 1 dag

Hoi!
@Bloemetje, balen he......Maar weet je, het heeft ook voordelen om overtijd te raken, meestal kunnen die kindjes zich gelijk al goed op temperatuur houden, Jacqueline heeft helemaal geen kruik gehad, ze had gelijk een goede start!
En straks ben je helemaal dat wachten vergeten hoor! Ik ben bevallen met 41 weken en 2 dagen, dus hou moed!!!!!
Mijn verloskundige gaf mij ook het advies om lekker te blijven lopen, dat is heel goed!
En fijn dat je nu wat minder bekkenklachten hebt!

@Sisi, balen van de buikpijn joh! Die uitslag duurt dan wel lang zeg! Eigenlijk raar, stel dat het helemaal geen blaasontsteking is, dan heb je al wel antibiotica ingenomen.
(met allerlei bijwerkingen)

Ik merk nu echt het verschil joh, in mijn zwangerschap moest ik wel elk kwartier heel erg nodig, en plastte maar een klein beetje, nu moet ik er echt op letten dat ik gewoon ga, want mijn blaas kan weer zoooo'n grote massa aan, hihi........ ik voel wel dat ik moet, maar niet meer zo nodig, en door de drukte loop ik dus maar door, en als ik eindelijk ga lijk ik wel een olifant (heb je die weleens zien plassen, er komt misschien wel 10 liter uit, haha)

Puckje heeft een goede nacht gehad joh! Ze kwam om 12 uur en toen pas weer om half 6. Super toch?
Net haar weer lekker gewassen en schone kleertjes aangedaan, zwijmelen jullie dan ook helemaal als je baby weer iets nieuws aan heeft wat zo lief staat? Heerlijk he!
Ze heeft nu een rose jurkje aan met felrose bloemetjes, zoooo lief.......
Nu slaapt ze weer heerlijk, en ik heb daarna snel even door m'n huis geweest, heerlijk de wc's gesopt, tjonge, wat gaat dat weer lekker snel zonder die dikke buik in de weg!
Ik voel me zooooo gelukkig! Hopelijk jullie ook, bevallen meiden,
en jullie, nog niet bevallen, nog éven............. het is zooooo   mooi!!!!!!!!!!

Liefs Teddy

Hoi,

Teddy,
Fijn dat het zo goed gaat. Hehe, en kan me voorstellen dat je steeds weer weg zwijmelt bij het zien van je baby met nieuwe spulletjes, of als ze weer wat nieuws kunnen. Ik hoop zo dat het snel gebeuren gaat hier. Ben het echt zat nu en zit er echt doorheen even. Heb gevoel dat me lichaam beetje op geraakt.

Die voorweeën sinds het strippen blijven ook aanhouden, maar zijn zeer onregelmatig, vaak tijdje weg en dan weer aanwezig, en continu ongi pijn. Krampen in mn rug. Word er zo moe van.

Sorry voor het gezeur meiden, ik wil zo graag. Ik ben moe. En ben bang geen fut meer te hebben tegen de bevalling begint. :-(

Hopelijk gaat het met de rest beter.
x

Hallo dames,

Hier weer een frisse moeder. Gisteravond had Jelte echt een huilavondje. Vanaf 8 uur tot half 1 ben ik met hem in de weer geweest, uitgerekend op de avond dat mijn man er even tussenuit ging. Heb hem dus iets over twaalven een smsje gestuurd dat hij maar thuis moest komen, want ik was helemaal kapot. Wist niet meer hoe ik hem stil moest krijgen, schone luier, gevulde maag en voor zover ik kon zien geen krampjes. Alleen dus huilen. Enige manier om hem stil te krijgen was op m'n buik te leggen en dan was hij 5 minuten rustig, maar slapen ho maar. Om half 1 kwam mijn man thuis en die heeft 'm onder z'n hoede genomen. Ik ben toen lekker op bed gekropen. Ik heb ze daarna beiden niet meer gehoor. Gelukkig was Jelte zo moe van het huilen, dat hij vannacht dus wel lekker goed geslapen heeft en hij is nu weer lekker rustig.

En over het kolfen en daarna nog de borst geven. Jullie zeggen allemaal dat ik beter eerst de borst kan geven omdat daar meer voeding in zit dan in het voormelk. Maar als ik hem alleen de borst had gegeven, had hij toch ook gewoon eerst die voormelk gehad? Ik heb het vanmorgen wel geprobeerd trouwens, eerst de borst. Hij pakt dan de borst wel wat makkelijker, omdat hij daar toch iets meer moeite voor moet doen dan met het flesje. En als ik eerst het flesje geef, dan raakt hij toch een beetje "verwend" door het "makkelijke" drinken en dan wil hij op dezelfde toer ook de borst hebben... en dat gaat niet...

En iemand vroeg hoeveel Jelte aan voeding krijgt. Ik heb geen idee eigenlijk. Ik kolf de druk er alleen af, de ene keer is dat 40 en een andere keer 60 of 80. Maar daarna krijgt hij ook nog de borst, meestal drinkt hij dan ong. 10-15 min. Meestal geeft hij zelf wel aan dat hij genoeg heeft. Ik heb eigenlijk ook geen idee hoeveel een kindje aan borstvoeding moet hebben.

Liefs Rixt

Terug
Bovenaan