Hoe is het met jullie deel 2

dat was ik met de ramen :)

Kirsten draagt nu ook 68, maatje 62 wordt te klein in ieder   geval haar rompertjes.
Maar niet elke winkel hanteert dezelfde maten heb ik al gemerkt, zo vallen de kleren van de Hema groot uit. Kirsten draagt daar maat 56 van en af en toe 62. Van Hans textiel, Wibra etc draagt ze echt wel 62/68.

Ze is nu 6 kilo en 20 gram en is 58.5 cm. Voor haar gewicht zit ze boven de curve en haar lengte is ze goed voor 11 weken.

hoi,

hier valt het ook wel mee, met last hebben van de warmte.. ik leg Jort wat vaker aan als ie wil, en savonds ligt ie met een dun shirtje met lange mouwen in bed, geen broekje aan wel een dun slaapzakje.
Jort woog met 5wk bijna 5kg.. maar gewicht zegt niets he! als de kindjes goed in hun vel zitten en ook gewoon netjes aan komen voor hun doen is toch alles goed?

vandaag maar even het badje vol laten lopen ppfff..

fijne dag dames

groetjesss

Goedemorgen,

Hier heeft Jana wel wat last van de warmte. Ze slaapt veel, en drinkt onrustiger en minder. Dus als ze tussendoor erg droge mond heeft krijgt ze van mij wat water tussendoor, als ze de vorige fles veel heeft laten staan(wil dat ze voldoende vocht binnenkrijgt) Heb het idee dat ze ook veel langer gaat slapen.
Ze sliep gisteren om kwart voor twaalf en slaapt nu nog. Dus zo ff wakker maken. Wil er niet TE lang tussen hebben nu. Langs andere kant, ze komt wel wanneer ze honger heeft.

Jana ligt in rompertje en dun shirtje met korte mouwen in bed. Ook buiten, maar dan wel dun lakentje dr overheen. Die ze vaak weg trapt. Ze voelt steeds erg warm aan. Maar dr temp is goed.

x

Terug
Bovenaan