Hoe is het met jullie deel 2

oh ja mbt de spiraal, ik ben er erg tevreden over. De hormoon spiraal geeft alleen hormonen af in je baarmoeder en niet je hele lichaam.

Ik zou het wel het minste vinden wat jouw man kan doen om zich te laten 'helpen'. Jij hebt al 2 mooie meiden op de wereld gezet en nu mag hij er wel wat voor over hebben hahahaha

hey hey

wij hebben gister ochtend papa een kadootje gedaan, en gister middag met de fam naar de Julianatoren geweest, ondanks het slechte weer was het erg gezellie, en Mart vond het erg leuk...dus we gaan snel nog een keer :D

jort doet het ook erg goed, gister om 21 uur de laatste fles en om half 5 pas weer :D

groetjessss

Goedemorgen allemaal,

Hier een lekker relaxed dagje als het goed is. Vandaag ben ik zelf jarig maar we vieren het pas volgende maand omdat mijn man dan ook jarig is en we dus net alle kraamvisite hebben gehad of ze moeten zelfs nog komen. Vanmorgen nog met Feline naar het consultatiebureau met Feline, we zijn erg benieuwd hoe zwaar ze is. Volgens mij hoeft ze nog geen prikjes, pas de volgende keer. Deze week is er hier dorpsfeest, dus ook kermis en daar lopen we langs als we naar het consultatiebureau gaan, dus Elsa mag dan nog even in de draaimolen. Vanmiddag alleen mijn opa en oma op visite, die wilden toch wel erg graag langskomen, denk ook omdat ze graag hun achterkleinmeiden weer willen zien. Want ze zijn zo trots op al hun achterkleinkids!
Nou ik zal zo ff douchen als mijn man klaar is.

Fijne dag allemaal!

Hallo dames,

Junior: Volgens mij hoef je het poepen niet meteen op te wekken hoor, lijkt me niet goed voor der. Dochtertje van de buren had altijd standaard 1 keer in de 3 dagen een poepluier. Als er maar wat regelmaat in zit, Mijn zoontje heeft er gemiddeld 4 op een dag. Soms heeft hij er last van, maar dan heeft hij ook binnen een half uur een poepluier. Heb nu drie dagen achterelkaar 2 poepluiers achterelkaar. Dan ben ik meneer aan het voeden en dan komen ineens debeentjes omhoog... Na het voeden geef ik hem dan een schone luier, maar binnen een kwartier heeft hij ook deze vol!!!

Vorige week spiraaltje laten plaatsen, heb er toch 2 volle dagen goed last van gehad. En nu vloei ik nog steeds, hoop dat het snel overgaat. 't Is niet veel... maar moet toch met regelmaat even maandverband verwisselen.

Sinds een paar daagjes worden hier handjes en voetjes ontdekt. Geweldig om te zien. Kan 'm nu ook echt speeltjes geven die hij vastgrijpt, soms nog even mis.. maar hij begint toch echt te spelen. Gisteren 'hing" hij in de babygym, pakte de babygym en probeerde zich gewoon op te trekken... helaas geen fototoestel bij de hand...

Gistermiddag wilde meneer ineens de borst niet meer hebben, heel raar... Had een gigantisch overstuur en boos kereltje in m'n armen, maar wel happen naar de borst. Maar iedere keer liet hij weer los, om nog bozer te worden. Heb uiteindelijk maar wat a la minute gekolfd (dus lang niet genoeg voor een hele voeding, want dan moet het snel bla bla bla... en dan wil het gewoon niet) en dat in een flesje gegeven. En dan viel hij voor een uurtje/anderhalf uur in slaap om weer wakker te worden voor de volgende voeding. Gisteravond laatste voeding ging het gelukkig weer wat beter en vanmorgen nergens geen last meer van. Heb nu weer een vrolijk kereltje die ligt te spelen. Vermoed dat hij ergens last van heeft gehad...

Vlindertjes.
Gefeliciteerd. Fijne dag vandaag.

Teddy,
Bij kinderarts was alles goed. Het is een probleem dat ze idd moet overgroeien. Ze heeft nu een week niet gespuugd. Dus hoop dat het nu zo in stijgende lijn blijft gaan. Ze is nu ook meer tevreden dan de tijden dat ze veel spuugde.

Vanmorgen ging ik dr uit bed halen, wat een smile zeg:) De laatste dagen lacht ze erg veel :)

Met jullie alles goed?

x

rixtmeisje,

Ik wek het ook niet meer op, hoe het eruit ziet komt ze om de dag.

Gisteravond heeft Kirsten om 23.00 een half flesje gedronken en ze kwam pas weer om 07.00 vanmorgen (!!!!!!!!)
zowwwwwwwhhhhhhhheeeeee - ik schrok gewoon wakker om 06.45 want ik had haar nog niet gehoord. Als ze dit nu zo even door gaat zetten ;)

Ze drinkt nu ook een fles van 150 leeg, ze komt nog wel om de 3 uur. Maar ik ben allang blij dat ze de fles in een keer opdrinkt ipv steeds pauzes er tussen waardoor ik ongeveer een uur met haar bezig ben.

Iedereen bedankt voor de felicitatie's. Mijn mand had met de oudste het cadeautje helemaal leuk ingepakt, dus eigenlijks was de verpakking het leukste wat ik heb gekregen.

Feline moest gisterochtend naar het consultatiebureau en mocht toch haar eerste prikjes hebben. Ze was alweer 5180 gram en 56,5cm. Ze is dus weer gemiddeld 290 gram per week gegroeid. Maar ze doet het verder super goed. Afgelopen nacht heeft ze doorgeslapen van 22.00 tot 6.00 Maar wat was dat lekker zeg. Maar ben bang dat het eenmalig was omdat het komt door de prikjes. Want sindsdien ligt ze continue te slapen. Maar goed, we hebben even een nachtje lekker kunnen slapen.

Fijne dag allemaal!

Terug
Bovenaan