Hoe is het met jullie??

Tja voor vriendlief is het even jammer maar ik moet er echt niet aan denken..De grootste reden is dat de baby zo druk is dat ik hem/haar altijd voel...Dus dat voegt niet erg zou ik maar zeggen..

Vanavond bij de vk geweest. Alles weer keurig!! Vk moet vaak lachen als ze aan mijn buik voelen omdat je de baby echt altijd duidelijk voelt liggen. Vk zei al ik schrijf je op voor volgende week maar weet niet of je nog hoeft te komen (ben dan 39wk 2 dg)..Joepie dat geeft hoop haha maar we wachten het wel af...Hartslag van de baby klonk echt vet relaxt echt zo van ik lig hier hééééérlijk! Mijn bloeddruk was weer prima 120/60....Meestal zit ik rond de 130/65 maar ik was net als de baby heel relaxt hahaha....De vk die ik vandaag had heeft Yara ook op de wereld geholpen en ze hoopt   dat ze er deze keer ook weer bij is (wij stiekem ook hihi). We   wachten het weer af!

Fijn om te horen dat alles weer goed was. En tja, zo'n opmerking geeft je toch wel een goed gevoel he? Ik hoop voor je dat je inderdaad niet naar haar terughoeft,. Nou ja, dat je haar dus ziet bij je bevalling.

Ik mag vrijdag weer naar de vk dus ik moet nog even een dagje doorbijten.

pff, wat een triest en troosteloos weer vandaag he...  gisteren veel gepoetst en daarom nu wat rustiger aan maar weer... vanmiddag lekker met mijn moeder even naar de stad... onderbroeken halen en een nieuw huispak voor na de bevalling... lijkt me toch wel lekker om dan thuis niet in je pyjama maar in ene huispak rond te lopen.. Je moet zowiezo iets mee nemen naar t ziekenhuis en dat lijkt me dan wel het prettigste zitten...

Misschien straks de douche nog even doen en de kitrandjes weer insprayen zodat ze wer weer mooi wit uit zien... Zaterdag dan de laatste dingetjes en dan is boven KLAAAARRRR!   Op het gewone poetsen en bijhouden na dan he

Ik merk wel dat het voor de bijna mamma's die nu nog geen kinderen rond hebben lopen makkelijker is... je hebt toch minder waar je rekening mee moet houden en je kan gewoon even liggen als je t zat bent...

Nu heeft mijn man vanaf 15 december 5 weken vakantie (lekker!! ) en dat heeft ie bewust zo gadaan want dan is hij ook lekker thuis voor de laatste kleine dingen en als de baby er straks is... Nu hebben ze aan em gevraagd of hij toch niet een week door wil werken... Vin t eigenlijk wel brutaal, hij heeft nog zoveel dagen staan en nu heeft hij een hele mooie reden om die op te nemen en dan vragen ze t toch nog aan em. Hij heeft veel plezier in zijn werk en zegt niet vaak nee maar dit vind ik niet zo leuk...

Groetjes Sas

Ik neem aan dat je man nu wel gezegd heeft dat hij die week niet komt, of gaat hij toch een week langer door ??
Ik ben nu ook hier zo goed als klaar. Zondag willen we nog even (nou ja, even ) de indeling van de kamer veranderen, zodat er voor beide kids dalijk een eigen speelplek is. Nu staat het speelgoed eigenlijk nog her en der door de kamer, dus is het wel prettig als dat dalijk aan één kant komt te staan, heb je ook weer een lekker stukje voor jezelf, prettig .
Het weer is hier ook niet om over naar huis te schrijven, maar ik hoorde wel dat het vanaf morgen echt veel kouder gaat worden. Dus in dat opzicht nog geen klagen vandaag .

hoi Bibi

Nou... hij belde om te zeggen dat ie t toch wel wilde doen... ik balen natuurlijk en dan spelen die stomme hormonen op en dan zit je weer te huilen, vind ik dan zo stom he... als ik dan net die week aan de gang ga (ben natuurlijk pas 30 dec uitgerekend) dan bel ik en dan blijft ie ook meteen thuis maar ja, t is gewoon een domper... ze weten dat als ze vragen aan em dat hij dan bijna geen nee kan zeggen dus dat is nu ook weer...vanavond hebben we t erover, zo door de telefoon is ook niks.. Maar ik wil em wel laten weten dat ik het niet zo leuk vind als hij wel gaat werken.

Morgen kouder? Dan is misschien die regen wel weg! Laten we t hopen!! 2 jaar geleden hadden we hier al een hele onverwachte sneeuwbui gehad!!   Heb toen over een stukje van 20 minuten 4 uur gedaan omdat toen die snelwegen helemaal dicht zaten...

Over een paar weekjes begint hier " winterland"   dan is er een ijsbaan en allemaal kraampjes en leuke dingen, dat is zo gezellig!!!

Goedemiddag dames,

Bibi, wat een geweldig nieuws zeg en wat heb je een lief kindje dat ie toch nog gedraaid is! heeft jou gewoon willen pesten denk ik haha, nu maar hopen dat het snel vast gaat liggen en niet meer kan draaien!

pfff ik weet niet meer wie wat heeft gezegd  sorry.........

5 weken vakantie heerlijk zeg, maar balen dat ie dan toch weer gevraagd wordt om een weekje korter vakantie te nemen, zou daar ook flink van balen, hier neemt manlief in eerste instantie gewoon 2 dagen verlof en dan kijken we even wanneer hij nog een weekje opneemt, mss tussen kerst en oud en nieuw ofzo.

Hier weinig gedaan vandaag, heb ook lekker uitgeslapen zal zo nog wel wat gaan doen denk ik, gisteren ook al niets gedaan haha

liefs Daantje

Jee, balen zeg, hij had beter nee kunnen zeggen, zeker als hij toch genoeg dagen heeft. Echt vervelend voor je, ik snap je heel goed
Dat 'winterland' is zeker leuk, zeg. Waar woon jij ook alweer ?
Ik vind het niet zo'n probleem dat het kouder wordt, vind het wel lekker. Op kou kun je je kleden, regen vind ik ook vervelender. Ik zou wel weer eens een echte winter willen, met natuurijs enzo, lijkt me heerlijk.

Ik ken dat Daan, dan zit je te tikken en dan weet je niet eens meer wat iedereen nu geschreven heeft, haha.
Sterker nog, ik weet nu ook niet meer wat jij geschreven had.

Het is schandalig Bibi haha irritant is dat he? je zou eigenlijk de reacties terug moeten kunnen kijken, maar dat heb ik al eerder gezegd..........mijn geheugen laat me gewoon in de steek erg!

Nee ik ben echt een zomermens, moet niets hebben van die kou, alleen binnen vind ik het dan weer gezellig, verwarming aan kaarsjes aan dat vind ik wel leuk...........
het schijnt echt heel koud te worden ja brrrr hoop toch dat als ons meisje geboren is dat het dan wel weer is om naar buiten te gaan met haar als het kan en niet dat er dan een meter sneeuw ligt ofzo haha

liefs Daantje

Terug
Bovenaan