Hoe is het met jullie??

Ja, Jessica, ik ben ook reuzeblij, dat begrijp je. Als nu het beurse gevoel ook nog minder wordt, ben ik helemaal gelukkig. Die pijn was gewoon van het afzetten met de voeten, logisch dat ik daarvan een beurs gevoel overheb, maar dat is het wel waard

Wat een eigen willetje!! Wel raar hoor, heb je je eerst helemaal ingesteld op een keizersnee en nu is het toch weer afwachten dat het uit zichzelf begint.  

Hoe voel je je er nu bij?

Toch wel mooi, want de risico's voor jou zijn nu veel minder. Een keizersnee is toch een zware buikoperatie.

Liefs Noah

Tegelijk typen werkt ook niet   .

Wat heerlijk voor je. Als jij je al zo beurs voelt, dan is het kindje echt heel sterk dat het nog kon draaien!

Liefs Noah

Ja, dat is waar, Noah, het blijft een operatie, maar ja, op dat moment was het de beste keuze. Ik voel me er nu goed bij, ik heb het idee dat de druk van mijn buik af is, of ja, hoe moet ik dat zeggen. Als er een kleinntje van een cm of 45   van links naar rechts ligt (want zo lag hij) heb je het gevoel dat de boel steeds op spanning staat en nu ligt hij dus keurig van boven naar beneden en dat geeft wat meer ruimtegevoel. Snap je of leg ik het heel raar uit ?  In ieder geval is het gevoel in mijn buik beter en ook in mijn hoofd ben ik er alweer een beetje aan gewend.

Nee hoor, ik snap je .

Had dezelfde keuze als jij gemaakt. Je hebt toch liever voor jezelf een keizersnee, dan de kans dat er iets mis gaat met de kleine. Dat vergeef je jezelf nooit en een keizersnee geneest wel weer.

Liefs Noah

Ja, daar waren we ook echt voor gegaan. Net wat je zegt, dat geneest wel weer.

@ Bibi: oh hij houdt de spanning er wel goed in zeg! Het zal weer even omschakelen zijn, maar ook nu kan het nog steeds binnen 2-3 weken zover zijn hoor.

@ Daan: HAHAAH. Grappig dat je erover begint. Ik had vandaag hetzelfde, dus ff geprobeerd....bah... vond er niks aan haha. Manlief vond het wel fijn hoor, maar het was toch gewoon anders als anders.

@ Jessica: veel plezier met je visite en succes bij de vk

Hij kan idd nog binnen 2 à 3 weken komen, maar gezien deze actie die hij gisteren gedaan heeft, denk ik dat niet. Hij neemt overal de tijd voor, dat blijkt maar weer.

Dat schijnt wel te kunnen helpen idd, Daan, maar ik geloof toch dat ik daar geen zin in zou hebben. Niet voor mijn mannetje, hoor, maar ik denk dat ik er een heel andere beleving van zou hebben als anders. Zoals ik er nu tegenaan kijk, denk ik nee, maar ja, wie weet hoe ik erover denk als ik in week 41 beland, hahahahaha.

Terug
Bovenaan