Hoe is het met jullie??

Droog, maar grijs en grauw...ik heb liever een lekker zacht zonnetje. Ik kan me nl op dit soort dagen (en na nachten met weinig slaap) slecht tot iets zetten en waarschijnlijk kom ik pas aan het eind van de middag weer in actie. Terwijl ik het normaal toch echt van de morgen moet hebben.

Ik wil vandaag de bijkeuken even opruimen...ach ja je verzint zo wat he? Het is of de bijkeuken of de badkamer. Nou de badkamer is op zich nog prima en daar heb ik dus ECHT geen zin aan...dus wordt het de bijkeuken.

Gisteren even heerlijk uit eten geweest, maar natuurlijk veel te veel gegeten. Nu heb ik zo'n pijn in de buik af en toe. ik vraag me alweer af of het dus weer die voorweeen zijn of dat ik straks gewoon enorm naar de wc moet hahaha.

Oh en daan, ja ik denk 24 nov  we zullen zien.

Succes allemaal!

haha ik had gisteren ook zo'n zeurend gevoel in mijn buik en ben wel 4 keer naar het grote toilet gemoeten zeg maar en vandaag weer nergens last van.

Wel een beetje last van oefenweetjes gehad in rug vannacht en zere rechterkant van buik vanmorgen, maar dat kwam volgens mij omdat mevrouw flink lag te trappen tegen de arm van papa die om me heen lag haha

Het is hier ook zo'n triest weer pfff moest net in de keuken gewoon het licht aan doen..........

liefs daantje

Nou, ik moest dus inderdaad even naar de wc haha. Maar ja, ik heb nu nog steeds zo'n naar gevoel in mijn buik. ik denk zelfs dat ik zo maar weer gewoon even mijn bed in kruip. Ik wil me ook niet gek laten maken met het idee dat het "iets" is.

Het zonnetje probeert er hier een beetje door te komen nu. Zet hem op zon!

Hier geen zonnetje zit gewoon in het donker achter de pc, vertik het om overal het licht aan te doen!

Was begonnen met de afwerking van de raamdecoratie en heb het verpest haha dus kan ik niet verder tot manlief thuis is want die moet een letter opnieuw aanmaken op de computer en printen. baal er wel van had ik net iets gevonden om te doen krijg je dit........en heb ook geen zin om te strijken blhhhhhh heb al wel de wc gedaan beneden.

Ik heb geen rust om in mijn bedje te kruipen haha ben nog wel met een boek bezig maar vandaag ook geen zin om te lezen, erg he?! gewoon een beetje rusteloos vandaag.

Van mij mag ze ook snel komen hoor, begin het ook wel een beetje beu te raken, moet er toch echt niet aandenken dat het pas de 21e zou komen (december) pffff
mss proberen om op gang te brengen haha zal manlief eens verleiden vanavond hihi

liefs daantje

Hier ook heel saai en somber weer maarrrrrr droog!! Voor het weekend voorspellen ze sneeuw en hagel?! Lekker met de sinterklaasintocht zaterdag......
Vanmorgen nog even bij de kapper geweest, lekker hoor zit ik er straks goed gekapt bij ...Raar idee, de volgende keer dat ik heen ga is de baby er (ik ga elke 5 weken..).
Vandaag mijn 1e harde buik gehad (ik heb daar echt nooit last van bij mijn eerste ook niet), maar nu dus de 1e (of ik heb ze nooit herkend). Kwam denk ik door het fietsen. Ik doe alles nog op de fiets (heb geen rijbewijs) maar word wel wat zwaarder, maar altijd nog beter als helemaal naar het dorp lopen (normaal lekker maar vind ik nu al een tijdje te zwaar).
Straks komt mijn vriendin op visite (=ook zwanger van de 2e)..Altijd gezellig, kunnen de kids samen spelen en wij lekker ff kletsen en vanavond naar de vk. "Bezig" dagje dus!! Baby is nog steeds errug druk dus die zit nog wel lekker denk bij mama....

Al nieuws over/van Bibi???

Oh ja Daantje..ze zeggen wel eens dat het helpt he "je man verleiden" hahaha..Ananas eten ook toch?? Nou succes vanavond en we horen morgen wel of het geholpen heeft hihihi ..

Nou, ik ben dus inderdaad vanmorgen bij de gyn geweest. We hebben nog even de risico's aangehoord over het draaien en over een stuitbevalling, maar zoals we al besloten hadden bleven we bij de keizersnee en dat vond hij een verstandige keuze. Ik heb ook nog gezegd van die extreme pijn gisteren. Vannacht heb ik ook half zittend moeten slapen omdat ik niet op links of rechts kon liggen vanwege de achtergebleven beurse plek(althans zo voelt het) aan de linkerkant. Dus een waardeloze nacht, dat snap je. Maar die pijn was vanmorgen helemaal weg, ik heb wel het gevoel of heel mijn buik één grote blauwe plek is. Als ik er zachtjes overheen wrijf, is het al gevoelig.  Toch heb ik dat wrijven wel gedaan vanmorgen om te voelen of ik het hoofdje nog voelde op dezelfde plek (hoop blijf je houden ), maar ik kon het niet goed voelen, dus ik dacht gelijk : Zou het dan toch.......?? Maar goed, de gyn ging uiteraard ook nog kijken om de ligging te bepalen en wat denk je........ ?! Precies, hij is gisteren dus zelf gedraaid, tof hè. Dus geen datum geprikt voor een keizersnee, maar gewoon afwachten tot de kleine zelf wil komen. We zagen op de echo prachtig het koppie naar beneden en nu heb ik af en toe steken in mijn bekken, dus is hij waarschijnlijk gelijk mooi aan het indalen. Hij had nog 3 dagen de tijd om te draaien, dus hij deed dit echt op het laatste moment. Volgens mij dacht hij : Oh ja, ik moet nog draaien, even doen dan, haha. En dan nu maar hopen dat hij wel een beetje op tijd wil komen, want als hij dat ook  op het laatste moment doet, loop ik nog wel tot oud en nieuw, pffffffffff. Maar ik ben wel blij dat hij nog gedraaid is. Volgende week bij de vk maar wel even met een echo kijken of hij zo is blijven liggen, je weet het niet, hè, het is tenslotte een eigenwijs, dat is duidelijk, haha.
Wel weer even omschakelen, hoor, ik was er net op ingesteld dat ik over 2 à 3 weken mijn kleintje in mijn armen zou hebben, maar ja, nu is het weer afwachten wanneer hij zich aandient. Wel goed natuurlijk, maar moet weer even aan het idee wennen. Zo ben ik gewend aan het ene idee, zo moet ik weer omschakelen.

Bibi wat een super nieuws!!!!! De pijn is dus niks voor niks geweest!!!!!! Ik snap dat je wel weer even om moet schakelen! Nou maar hopen dat jullie kindje blijft liggen zo maar als hij gaat indalen zal dat wel!!
Super hoor!

Liefs Jessica

Terug
Bovenaan