Hoe is het met jullie??

hoi peet, t is heel goed als je baby veel beweegt zeiden ze. Als t niet zo is kan t geen kwaad maar als ik van de ecg af kwam zeiden ze altijd dat mijn kindje het heel goed deed en lekker bezig was... Daar maak ik me ook geen zorgen over.

Nu vooral rustig aan doen zeggen ze, maar helemaal niks doen is ook niks, dan ga je liggen tobben... ik doe gewoon rustig aan mijn ding en we zien wel weer verder.

Donderdag middag weer op controle bij gyn en dan hoor ik t wel weer. Ik ga in ieder geval wel aangeven dat dit nu niet echt geruststellend is, eerst hals over kop opnemen en dan als je net hebt geaccepteerd dat je moet blijven weer ineens naar huis. Zeker als deze zwangerschap nooit meer was verwacht na 2 miskramen dan ben je juist super voorzichtig!

Maar even weer on topic, het gaat wel lekker nu hoor. Voel me goed en niet meer zo gejaagd. Wel echt een heel beurs gevoel in mijn vagina en de baby is nog steeds druk,,, ik hoop maar dat ze snel besluit om bij ons te komen

Liefs, Sas

Heee Saskia,

wat een verhaal joh! Op zich lekker dat je weer thuis bent, maar ik kan me voorstellen dat je je onzeker voelt. Op het moment dat er zo ´n dokter aan je bed staat dan hoor je natuurlijk alles aan en als je thuiskomt heb je opeens nog meer vragen en dan nog je eigen emoties erbij. Ik hoop ook voor je dat de kleine snel komt en dat je hem/haar snel in je armen hebt, gezond en wel.

Donderdag duurt natuurlijk nog eindeloos lang!!

IVolgens mij zijn wij even ver; ik moet morgen weer naar de gyn voor controle niertjes en over precies een week wordt ons meisje gehaald.. aan de ene kant is dat heel snel, maar aan de andere kant mag het van mij zo ver zijn... je gaat er toch een beetje naar toe leven. Daarnaast heb ik ook een heel erg beurd gevoel van onderen en daardoor kan ik ook steeds minder (naast het zorgen voor mijn andere 2 kinderen). Maar goed. iedereen zegt...nog even genieten, dus laat ik dat maar proberen dan....

Aline.

hai Aline,

Fijn dat ze bij je al een datum hebben geprikt, duurt dan nog wel een hele week (waar hebben we t over he) maar als je ergens naar uitkijkt dan duurt alles lang. Achteraf gezien zijn die 9 maanden ook gevlogen toch? Gelukkig hebben ze bij je alles ook onder controle.

Ik wacht ook lekker tot donderdag en dan horen we wel verder. Probeer gewoon positief te blijven en das voor iedereen t beste...

Heb net ook even samen met mijn man het bed weer opgemaakt, we wassen wat af nu he hahahahaha. Maar idd als je maar even wat doet heb je t idee dat er een laag bakstenen in je buik eruit wil hahahahahahha.. enorm beurs voel je je dan " daar beneden"  

Liefs, Sas

Saskia,

Jeetje meid! wat heftig zeg en dan heb je je idd helemaal voorbereid dat je in het ziekenhuis moet liggen tot de bevalling en dan sturen ze je naar huis!
maar je moet maar denken dat als ze hadden getwijfeld dat ze je niet hadden laten gaan!

Verder heb ik geen ervaring met eiwit in mijn urine, wel een verhoogde bloeddruk (onderdruk ook idd) een week voor de bevalling en de vk zei toen dat het niet lang meer zou duren en gelijk had ze haha en ik heb weleens gehoord dat de eiwit in je urine ook veroorzaakt kan worden door afscheiding! dus goed dat ze je gecatheteriseerd hebben (wat een woord he? pff haha) Dus mss laat de kleine echt niet lang meer op zich wachten nu!

liefs Daantje

Inderdaad, zo heerlijk beurs.... kindje ligt laag en dan kun je best voelen!

Spannend aline, maar ook wel prettig dat je een einddatum hebt. Gelukkig gaan ze het heel goed in de gaten houden.

Hier gaat alles zijn gangetje... zorg dat ik bezig blijf, vind het heel moeilijk dat gisteren de data was..... had ik niet zo verwacht, maar het is toch eigenlijk een soort eindpunt...nieuw begin geweest, iets waar je je heel lang op verheugde en nu moeten we wachten. Waar heb ik het over, heb al 9 maanden gehad.... , maar toch.

Zo....... ik ben het dus zat...... .   Hoor dat de wasmachine weer klaar is en dan ga ik eerst die even leeg halen en daarna stofzuigen...

Tot later.

Liefs Noah

we zoeken nu ook echt klusjes om bezig te zijn he noah. Dan gaat de dag tenminste snel voorbij!

@ Daantje, ik hoop maar dat t niet lang meer duurt maar ik probeer gedukdig te zijn... moeilijk moeilijk moeilijk! Ik mag ook nog helemaal niet klagen met nog 2 weken te gaan he... vin t voor noah en mammy van 2 kids veel vervelender, de uitgerekende datum is nu voorbij en je hebt je baby nog neit mogen vansthouden... ik leef met jullie mee hoor!

liefs, Sas

Ik dacht ook echt dat ik overtijd zou gaan en een collega van mijn man was net zover als ik en loopt nu ook nog en dat terwijl Lisa al 3 weken oud is, vind het ook zooooo vervelend voor haar!

Ik hoop dat het voor jullie niet lang meer gaat duren! want je leeft zo toe naar je uitgerekende datum en als je er dan overheen gaat baal je vast!

liefs Daantje

Wat knap dat jullie zo druk bezig zijn in het huishouden.
Ik moet me er echt tot zetten, heb momenteel niet echt ergens zin in,
ook niet in de ontspannende dingen.
Nu scheelt dat alles redelijk aan kant is, en met elke dag een klusje is dit goed bij te houden is.

Terug
Bovenaan