Hoe is het met jullie??

hoi hoi.... spannende dag vandaag...

Mijn weekend was erg leuk maar wel vermoeiend, t lijkt wel alsof mijn buik elke dag weer lager is gaan hangen! Zaterdag een ongelukje waar ik echt enorm van was geschrokken. Een nichtje en ik waren van die handen klap spelletjes aan het doen en we waren even gestopt... porde ze ineens heel hard in mijn buik (per ongeluk hoor) Ik schrok me wild! Ze kon er niets aan doen maar ik was echt even overstuur... dan kom je zo ver en dan ben je af en toe weleens bang voor weer ongeluk... Maar gelukkig was ons meisje die avond heel erg actief dus geen zorgen meer...

Vrijdagavond had ik ook even een huilbui, compleet met bloedneus... Even zag ik t allemaal niet meer zo zitten, de bevalling enzo.. Raar he dat t allemaal zo aan kan vliegen ineens dan he. Ik was echt bang even..

Was de hele dag wel erg aan t rommelen bij me dan wordt je vanzef was kriegeliger he, soms doet t gewoon echt zeer.

Nu is alles rustig, af en toe een oefenwee maar dat hoort erbij... morgen 37 weken dus vanaf morgen ben ik " veilig!"

liefs, Sas

@Saskia. Gelukkig zit de kleine heel veilig in onze buik, maar kan me goed voorstellen dat je behoorlijk overstuur was! Je schrikt er enorm van. Fijn dat je kindje weer bewegelijk was!

Hier vliegen de emoties van zwart naar wit en van vrolijk naar boos. Heel vermoeiend. Vooral s'avonds als ik moe en af ben, dan ben ik het gewoon  zat.  We hebben nog even te gaan en dan is het einde ook alweer in zicht, dat scheelt wel een hoop. Gelukkig geen 3 maanden meer!  

vandaag voel ik me goed en heb t idee dat ons meisje t veeel leuker vind in mijn buik dan dat ze van plan is om al snel bij ons te komen... Heb dr nu wel voor mezelf hihihi maar t is nu wel ff door de zure appel heen hoor... je wil haar bij je hebben he...

Ben vandaag 37 weken dus we wachten rustig af!

Liefs, Sas

Hey meiden,

Vandaag ook een beter dagje hier. Ik heb zin om te gaan opruimen en echt aan de slag te gaan met de kerstversiering en kids en vriendlief te verrassen met een leuk gezellig aangekleed huis haha...behalve de boom dan nog want dat moeten we maar samen doen.

Er zit behalve het bewegen van de beeb nog geen enkele beweging in mn buik. Nog steeds geen wee of kramp of wat dan ook dus we gaan gewoon maar lekker wat leuks doen hoor. Ik ben het zat om te gaan zitten wachten. Morgen weer naar de gyn en ben benieuwd wat hij gaat doen en wat hij gaat zeggen ook. Ben nu 39 weken en 3 dagen. tis best wel tijd natuurlijk. Gaat ie vast weer over inleiden beginnen, bleh. Nou we zien het wel. Eerst vandaag maar eens afmaken en dan morgen een nieuwe dag.

Tot laters meiden enne hoop dat we gauw wat van bibi of weekee horen, ben zooooo benieuwd joh.

Hee Saskia, wij zijn precies even ver, ik ben ook vandaag 37 weken zwanger. Raar eigenlijk, dat de een na de ander nu gaat bevallen, maar dat het voor sommige (en dus ook voor ons) nog even duurt. Als mijn meisje zo blijft liggen, dan krijg ik 22 december een keizersnede. Vandaag ben ik weer bij de gyn geweest.
Eigenlijk is het leuker om naar de verloskundige te gaan vind ik, maar ja... in het ziekenhuis moest ik lang wachten, eerst neemt dan een assistente je bloeddruk en je gewicht op en dan moet je weer naar de wachtkamer, toen kwam er iemand in opleiding, buik voelen en hartje luisteren, weer naar de wachtkamer en toen de gyn zelf. Hij ging weer echo maken. Niertje is nog even groot als vorige week (gelukkig niet groter, maar ik had een beetje gehoopt dat hij zou zeggen dat het kleiner/normaal was). Dus ik was pas rond half 11 klaar (had 9 uur een afspraak). Nog maar 1 keer volgende week en een week later heb ik mijn meisje lekker in mijn armen....

Spannend hoe het met Bibi is. En ik las net dat Weekee een dochter heeft gekregen. Echt leuk!

Hallo allemaal!

wat zijn er veel baby s geboren zeg! geweldig! allemaal gefeliciteerd! en geniet ervan, maar dat zullen jullie vast wel doen!!!!!!!!!!!

Ik ben nu 37+4 zwanger, en ons baby t je lag nog altijd in stuit, maar toch raadde de verloskundige en gyn een draaipoging aan! omdat t het veiligst is voor moeder en kind, ( al zijn sommige meningen hierover verdeeld) maar toch, als je alle voordelen en nadelen op een rijtje zet....

Vorige week woensdag had ik de afspraak in t ziekenhuis..infuus, hartslagcontrole, bloedrukcontrole...ze doen niks zomaar!
alles zag er goed uit, en na anderhalf uur aan t infuus gelegen te hebben met baarmoederverslapper, kwam de gyn de draaipoging doen,
En wat viel mij dat 100 procent mee zeg!!! natuurlijk doet het wel iets zeer, maar ik vond het heel goed te doen!!
Het lukte om te draaien, en gisteren ben ik bij de verloskundige geweest, en ja hoor, het lag nog goed, en was volledig ingedaald!!!!
Hierbij dus een zeer succesvolle draaiing!!!!!!!!!!!!!!!

wat een pak van mijn hart zeg! ik mag nu gewoon lekker thuis bevallen....en voorlopig niet meer denken aan een event stuit of keizersnee bevalling!
tuurlijk kan het als nog met complicaties...maar je hoeft er nu niet meer standaard van uit te gaan heerlijk!!!!!!!!!!!!!

Ik wens iedereen veel succes met de aller allerlaatste steentjes...(loodjes is ook zo afgezaagd hè! hihi)

Liefs, Emmie

Jammer dat ik niet even eerder op t forum was geweest, had ik bibi kunnen laten weten dat het draaien helemaal niet zo akelig is als ze zeggen!!!!!
maar ja.........achteraf hè....

Liefs, em

Vandaag bij de verloskundige geweest, vandaag 37 weken en 5 dagen...
Alles goed, ligt goed ingedaald. Hij vond het wel nodig om te laten weten de hartmeter niet zo leuk te vinden; en begon er tegen aan te slaan wat zowel te zien als te horen was.

Wel vreemd dat de "geboortegolf" nu echt begonnen is, de een na de ander.
Weet nog dat ik bij een vriendin het heel oneerlijk vond dat zij meer dan 2 weken overtijd was en een andere kennis twee weken te vroeg...

Hoop zelf stiekem op eind van de week; vrienden van ons gaan emigreren en het zou leuk zijn als ze hem nog kunnen zien. Maar die kans is behoorlijk klein.

Terug
Bovenaan