Hoe is het met jullie ???????

hey hey

vlinder dat is wel vervelend zeg.. kun je er niet met haar over praten?

bloem hoe gaat het bij jou?

hier nog nix hoor.. waren denk ik echt voorweeen helaas..

morgen hebben we weer een rust dagje.. dan gaat mart na het kdv..:D

vervelend dat de bevalling zon inpact heeft gehad zeg.. maar ben wel blij dat het nu beter met je gaat.. alles komt goed ;)

groetjessss

@Vlindertjesss; ik zou het ook vragen hoor! 43 weken is wel heel erg lang, en vaak zijn die babytjes ook helemaal droog.
Bij mij heeft ze met 40 weken gevoelt, en kon toen nog niet strippen, maar met 41 weken had ik 2 cm. en kon het wel, en zijn de weeën toch nog 48 uur erna begonnen....

@Junior; heb je een keizersnee gehad?
Ik heb zo met je te doen joh, wat heb je het zwaar gehad!

@Bloemetje is wel erg stil vandaag........ZOU HET>>>>>>>>??????????????

@Sisi; ook voor jou spannend meid.......hopelijk zetten de voorweeën nu eindelijk eens door! Ik ken het...pfff......en elke keer denk je dat het nu echt begonnen is.
Ik had de avond ervoor om de 3 minuten precies een harde buik, maar s' morgens half 6 is het echt begonnen......die voorweeën doen zijn werk ook al hoor!
Toen ik in het ziekenhuis kwam had ik al 5 cm. ontsluiting, dus houdt moed!!!

Hier weer een erg slapeloos nachtje helaas, heb de hele nacht gevoed of over de wieg gehangen met mijn pink in haar mondje.
Misschien gaan we nu toch maar eens een fopspeentje proberen.
Iemand tips om het dag/nachtritme om te draaien?
Overdag slaapt ze prima, maar s' nachts................
We gaan ze nu in elk geval s' avonds in badje doen ipv s' morgens.

Doei hoor!

teddy: ik ben met Mart ook met een speentje begonnen, hij had zon zuig behoefte ppfff en overdag met slapen gordijnen niet dicht doen..

en word idd wel moe van die voorweeen.. de kleine is nu ook erg druk, volgende week moeten we weer na de vk .. kga dan vragen of ze willen strippen.. heb al wat ontsluiting dusss

groetjesss

Hoi dames,

Nee hoor, nog niets.

Sisi,
Al wel ontsluiting, is idd gunstig om te strippen dan.

Vlindertjes,
Vind 43 toch lang hoor. Idd, nog maar eens met dr over hebben dan.

Junior,
fijn dat het elke dag wat beter gaat.

Net weer bij gyn geweest.

Uitgebreide echo gehad. Alles was goed, alleen ligt het niet helemaal
gunstig met het hoofdje, nou ja, voor bevalling kon het niet veel
kwaad, alleen dat ik misschien wat harder moet werken? En het kon nog
goed gaan liggen ook zei ze. Wat ze daar juist met bedoeld. weet ik
eigenlijk niet.

Inwendig onderzoek gedaan, voor de helft verstreken, en ze kon met 1
vinger baarmoeder binnen, dus dat is beginnende ontsluiting.   Ze heeft
me ook gestript, in de hoop dat het nu in gang gaat komen :)

Dus we wachten spannend weer verder af. Heb nu wel buikpijn, maar komt
vast van het strippen. Wel apart hoor dat strippen, je kon zo voelen
dat ze bij hoofdje kon. hihi.

Maandag weer afspraak voor ctg en echo. Maar ze hadden klein beetje de hoop me niet meer te zien dan. Nou, we wachten het af.

Liefs

Ik vertelde dat ik me hartstikke fit voelde.
Gisteren voor het eerst even een wandelingetje buiten gemaakt, naar het CB om te wegen. Dat is echt maar een paar honderd meter bij mij vandaan, maar toen we terug waren was ik echt total loss...pfff...viel me echt zwaar tegen...

Verder gaat het hier prima. Judith gaat echt vooruit. Ze is veel alerter, meer wakker tussen de voedingen door en heeft nu ook regelmatig gele poepluiers. We houden haar groei nu wel nog even goed in de gaten (hebben van de lactatiekundige tijdelijk een weegschaal te leen), en als dat ook goed gaat, dan gaan we het bijvoeden langzaam afbouwen en de voedingstijden ook meer aan Judith zelf overlaten. Ze komt nu soms wel zelf voor een voeding, maar na maximaal 3,5 uur maken we haar wakker. We proberen zo nog wel even op 8 voedingen per dag te blijven. Maar vind dat nog niet erg veel, maar ze hoeft gewoon echt niet vaker.
10-12x per dag is heel normaal weet ik, en ivm onze ervaringen met Hannah (die we wel op haar verzoek voedden, maar die zelf te weinig vroeg en daardoor heel slecht ging groeien) ben ik toch nog wat huiverig voor het helemaal aan Judith zelf overlaten van de voedingen.
Maar het gaat nu echt hartstikke goed, dus ik doe m'n best om het maar los te laten. Judith is immers niet Hannah...

Groetjes,
Karin mv Hannah (20-11-2006) en Judith (10-4-2009)

Terug
Bovenaan