Hoe is het met jullie ???????

Hoi,

Ja, vind ook dat dit niet kan, maar ja, niet iedereen deelt die mening.
Het bedrijf dat die werken doet kan hier helemaal niets aan doen. Zij moeten wachten op toestemming van de woningbouw hoorde ik net. Man had gebeld naar bedrijf over hoe en wat. En meld steeds dat ie met hoogzwangere thuis zit. Maar ja, bedrijf kan niets omdat het asbest in zit, was dat niet het geval, had het al lang dicht gezeten. Stel dat ze nu akkoord van woningbouw krijgen, dan kan het best dat ze vanmiddag nog beginnen, want ook zij zitten te wachten tot ze een ja krijgen. Dus ook zij zijn niet blij met deze situatie.

Me man gaat zo woningbouw weer bellen, want vanmorgen was die man in vergadering, en gaat dr weer ff druk achter zetten bij hen. In de hoop dat ze vandaag nog akkoord geven en ze morgen aan het werk kunnen. Gaat nu ook echt stinken. Bah, en gewoon die hele situatie maakt me beetje gestrest. Als ze het gaan fixen moet ik me hond binnen houden, steeds met hem gaan lopen als ie buiten wil, nou, kom nu nog net achter de poort en dat was het. Als ik dat hele dag of twee dagen moet doen ben ik gewoon gebroken, en dan moet ik nog bevallen. Plus het is al een hele week warm het gaat gewoon steeds meer stinken .
Stiekem hoop ik dat ik lekker lig te bevallen wanneer ze aan het werk zijn
En dagje nog in zh blijven. We zien het wel. Het is niet te forceren.

Tot 43 weken? Pff, hoop echt dat mijn gyn me niet tot 43 laat doorlopen als het niet vanzelf begint.

heb weer wat harde buiken vandaag, en sinds vanmorgen ongi pijn. lopen gaat vandaag ook erg moeilijk.

Liefs

Ja, dames,
Me man heeft eindelijk iemand te pakken gekregen die menselijk is :)
Die vrouw zou meteen spoed erachter gaan zetten en proberen om zo snel mogelijk bedrijven die hier aan het werk moeten hier aan het werk te krijgen. Hij word zo terug gebeld wanneer ze kunnen beginnen. Oh, wat heerlijk :) Hoop dat het morgen of vrijdag kan.
Hij heeft alles weer uitgelegd, hoogzwangere vrouw, put die stinkt. hehe, :)
Jaja, goede mensen zijn dr nog. Nu nog hopen dat ze het snel voor elkaar krijgt.

Liefs

Hee Rixt,

Ik hoor eigenlijk bij het aug. forum... maar vind het ook leuk om hier mee te lezen.

Van harte met je zoon.
Hoe heet hij?
Iedereen van harte natuurlijk.

Als iemand toevallig een kaartje over heeft...ik verzamel ze.

Mijn emailadres is

manda.vanbeek@yahoo.com

Succes en geniet ze!

Manda

Hoi hoi,

Poeh..... ik kan niet alles bijlezen hoor, er is zoveel geschreven!
Alleen las ik dat ze iemand 43 weken wilden laten lopen (was dat Sisi?)
Pff...dat is lang hoor, ik zou wel vragen of je ze willen strippen.

@Rixt, ook van harte gefeliciteerd!

@Peet; haha....zeer herkenbaar, blij zijn met gele poepluiers!!! Hier nog één!
Toen ik zulke overvolle borsten had dronk ze dus alleen de voormelk, en had ze spinazigroene ontlasting, en groeide niet. Hoe blij kun je idd al niet zijn met mosterdgele poepluiers, haha!!!

@Bloemetje; vervelend zeg nu net! Hopelijk komt het allemaal nog goed!
En overtijd he......... Ik weet hoe het voelt......

Hier alles erg goed. Vanmiddag is de tweede gehoortest gedaan omdat de vorige niet goed was, en nu was hij wel goed! Ook weer iets om dankbaar voor te zijn.
Verder gaat het super, ze drinkt goed, en is een zoete baby.
Alleen s' nachts ging in het begin niet zo, er waren nachten bij dat ze alleen maar bij mij wilde liggen en/of drinken, en dat breekt wel op zeg! Gelukkig ging het afgelopen nacht beter, en daar knapt een mens toch van op!
Ik ga s' middags ook nog rusten en s' avonds erg vroeg naar bed.
Meestal slaapt ze van 21.00 uur tot 24.00 uur, en ga ik ook gelijk 21.00 uur naar bed, en pak ik die 3 uurtjes ook mee. Als ik dit niet doe kan ik vaak pas 1.00/2.00 uur s' nachts gaan slapen.

Met haar sleutelbeentje gaat alles goed, ik kan niet merken dat ze er pijn aan heeft gelukkig!

En over het 'wanneer weer op de been zijn' .....dat verschilt erg hoor!
Ik kwam altijd vanaf de eerste dag uit bed om te douchen enzo, en zomaar een beetje te rommelen,  maar de kraamverpleegster hamerde er wel op dat ik gewoon echt een weekje rust moest nemen, en me lekker op bed moest laten verwennen.
Meestal kwam ik vanaf dat 5 of 6 beneden eten.
Na de kraamtijd ging ik gewoon alles zelf weer doen, behalve stofzuigen en dweilen en zwaar tillen (merk nu ook wel dat mijn bekken nog erg slap is hoor!!!)
En zowiezo de tweede week nog middagdutjes.
Op zich voel ik me super (11 dgn na de bevalling) maar wil ook wel dat het zo blijft dus neem ik wel mijn rust.

Nou, meiden, zet m op!

Teddy

avond dames..

Het gaat hier elke dag een stukje beter met me, ik kan nog steeds niet de foto's van de bevalling bekijken.
Ik geniet met volle teugen van ons wondertje, het is echt een draakje (is haar bijnaam hahaha).
De huisarts is vanmiddag langs geweest omdat ik veel wondvocht verlies, en nu ook wat pus. Ik moet mijn temperatuur in de gaten houden en ze wil het tot en met vrijdag even aankijken of mijn lichaam er zelf wat mee doet voordat ze gelijk over gaat op antibiotica.

Ik heb zelf namelijk niets gehad in het ziekenhuis behalve pijnstillers.

Het opstaan en lopen gaat ook steeds beter, doe nu kleine dingetjes. Ik zorg voor de flesvoeding, beetje keuken opruimen.
Me eigen eten klaar maken, mezelf douchen en aankleden. Dit lukte nog niet.

Snachts gaat mijn vriend er standaard uit voor de fles, ik ben nog niet zo snel hahaha.

En ook ik ben blij met de mostergele luiers hahaha

Rixt van harte met jullie zoon!!

bloemetje en sisi, hoop dat het nu toch snel bij jullie begint hoor

@teddy, dat ben ik die ze door willen laten lopen tot 43 weken. Mijn verloskundige wil ook niet eerder proberen te strippen dan met 41 weken. Maar goed, ben het er zelf niet zo mee eens, dus moet het er nog maar eens met haar over hebben.

@junior, fijn dat je je toch elke dag een klein stukje beter gaat voelen. Hopelijk gaat het met die wond ook beter en krijg je geen koorts.

Hoe is het met jou sisi? Inmiddels al bevallen? Of waren het echt voorweeën????

En bloemetje? Een goede nacht gehad?

Liefs vlindertjes

Terug
Bovenaan