Hoe is het met jullie ???????

hey dames!!

nou hier nog geen verandering.. helaas

maar hoe gaat het bij jullie tis bijna half 10 en nog niemand heeft goejemoggel gezegt hihi

groetjesss

p.s jullie zijn toch nie stiekem aan het bevallen he!!

Goedemorgen meiden,

Hehe, hier ook nog niet aan het bevallen hoor
Vannacht wel heerlijk geslapen Om half tien me bed uit komen rollen, heerlijk.
Normaal sta ik samen met man op omdat ik dan klaarwakker ben. Maar nu viel ik elke keer weer in slaap. Dus lekker blijven liggen.
Heerlijk dus

Bij jullie ook nog niets bezig? Oh, balen hoop dat het bij ons allemaal snel keer doorzet.

Nog niets gehoord van dat bedrijf. Als ze vanmiddag niet hebben gebeld, bel ik weer terug. Word hier zo moe van, en elke dag wel iets geïrriteerder. Ik kan hier zo slecht tegen, zou willen dat het het weekend dicht ligt, maar ja, als ze nog moeten beginnen. Me man gaat ook woningbouw weer bellen vandaag. Dat al ons water in een openstaande put loopt(tja wel plank erover maar geur komt er toch langs heen want is niet helemaal dicht) En dat dit na een week zo niet langer kan. En als hij dr geen druk op gezet krijgt. Dan bel ik met mn bom hormonen hehe. Merk dat ik nu ik hoogzwanger ben een tikje minder kan verdragen, en dus iets scherper ben Hehe, en of ze mij dan spreken willen

Hoop dat ze dan maar zelf bellen.

Nou dames,
Geniet van het heerlijke weer.
x

hey hey

ppfff dacht al hihi

heb redelijk geslapen, werd wel telkens wakker van een scherpe pijn in mijn rug/benen.
vanmorgen gaat het ook wel redelijk, voel me alleen zoow loom.

vlinder was jij deze week al na de vk geweest? en wanneer moet je volgende week?

bloem..jeetje loop je er nog hihih neej geintje hoor.! wat vervelend dat het bedrijf niet mee wil werken.. begrijpen ze dan echt niet hoe een zwangere vrouw zich voelt (vooral op het einde) :S

groetjesss

Hoi,

Sisi,
Ja, haha, loop er nog steeds. Kleintje zit daar te goed hoor hahahaha.
Ach, we zien wel wanneer het gebeurd. Voel me alleen zo, pfff, het word toch zwaar.
Steeds meer vragen. Heb ook veel familie in belgie. En daar schijnt het dus standaard te zijn dat ze je niet veel verder dan 40 weken laten lopen en dus vanaf 40 weken inleiden. En je standaard zowat een ruggeprik krijgt. Dus iedereen gaat er vanuit dat ik al lang bevallen ben en met een ruggeprik hahaha.
Krijg steeds de vraag en, nou we wachten wel he. Tja, en ik niet?
Ach, ene oor dr in, en andere dr weer uit? Beste oplossing denk ik :)

Liefs

Ja, ik ben gisteren al bij de verloskundige geweest, ze begon er gisteren over dat ze eigenlijks niet eerder wil strippen dan met 41 weken. Want als je dat eerder doet heb je alleen maar kans dat je pijnlijke harde buiken krijgt en daar wordt je dan alleen maar moe van was haar motivatie. En heb meteen ff nagevraagd hoelang ze me evt. door laten lopen zolang alles goed gaat met het kindje, nou dat is dus tot 43 weken. Maar heb er nog eens over nagedacht en wil toch eigenlijk wel dat ze volgende week als ik 40 weken ben ff kijkt of het al verweekt is of dat er bijvoorbeeld al wat ontsluiting is. Want dat was er bij mijn dochter bijvoorbeeld niet, toen was alles nog potdicht. Dus ik vind dat wel een verschil maken. Maar goed, we wachten nog af. Moet volgende week dinsdag weer heen, dan ben ik precies 40 weken.

@bloemetje, groot gelijk dat jullie er zo achteraan zitten. Persoonlijk vind ik dat ze dit niet kunnen maken bij een hoogzwangere.
Wij hadden toen ik bijna moest bevallen van onze dochter een probleempje met de energieleverancier door hun toedoen en wilden ze ons afsluiten. Nou je wilt niet weten hoe boos ik ben geweest, en uiteindelijk werd er nog een bloemetje met een excuus briefje bezorgd. Dus zit er maar achteraan hoor!

Hallo dames,

Al een weekje niets van me laten horen, maar dat kwam vanwege de drukte :D
Vorige week ben ik bevallen van een gezonde zoon!! Meneer vond het nodig om te poepen in het vruchtwater, dus we mochten niet meer thuis bevallen. Midden in de nacht dus op naar het ziekenhuis. Ik had geen weeën, dus uiteindelijk aan het infuus. En toen ging het heeeel snel!! 6 uurtjes en een flinke knip later liet meneer zich al zien!!
Het was een heftige en zware bevalling, maar het is het helemaal waard!!

En het antwoord op hoe snel je weer op de been bent. Dat hangt toch behoorlijk van je bevalling af. De mijne was dan wel heel snel en heftig, maar daarnaast heb ik ook een hele nacht slaap overgeslagen. Maar vooral door de knip was ik moeilijk ter been. Maar was al wel de volgende dag al redelijk op de been. Waar ik het meeste moeite mee had was het gaan zitten, gaan liggen en gaan staan. Maar ik zou zeggen, doe lekker rustig aan... lekker van genieten dat je nog niets hoeft.

Verder genieten we hier volop, alles gaat eigenlijk naar wens. Zelfs nu met de nachtvoedingen krijg ik meer slaap dan tijdens de zwangerschap!! HEERLIJK!!

Voor een ieder die nog moet bevallen, succes met de laatste loodjes!! En voor alle jonge moeders, lekker genieten!!

Terug
Bovenaan