Hoe kan ik zwanger worden van een jongen??

<p>Hoi meiden,</p><p>Ik ben een moeder van drie  prachtige dochters. Ik heb zelf geen broer en mijn man hebt ook geen broer. Wij willen heel graag een zoon krijgen na 3 dochters. Hebben mamas die veel zoon krijgen iets idee erover. Ik bedoel wat eten  jullie vooral voor de zwangerschap ?  Ik las in de internet dat als je een zoon wilt krijgen, moet je veel groente en fruit eten. </p><p>Alsjeblieft jullie ervaring graag!! </p>

Ehhh.. sorry, maar dat je het geslacht zou kunnen beïnvloeden op bepaalde manieren zijn echt bakerpraatjes. Helaas. Dan zou iedereen op een geslacht naar keuze kunnen aansturen. De natuur zit zo niet in elkaar ben ik bang. 

Wat een onzin. Dit heb je niet in de hand. 
Als je een 4e kindje wilt, wil je deze ONGEACHT HET GESLACHT!! Niet hopen op een jongen en balen als het weer een meisje is. Prachtig toch, een huis met 4 meiden! 
Hier heb ik 2 dochters en ik zou de 3e keer net zo gelukkig zijn met een dochter als net een zoon.
Eet je maar vol aan fruit en groente, maar dat maakt natuurlijk niks uit. Alsof dat fruit en groente een stofje bevat waardoor er ineens een piemeltje aan komt???

Ik heb wel eens gehoord op tv dat onderzocht zou zijn dat de zaadjes die jongetjes verwekken sneller zouden zwemmen, maar minder sterk zijn en dus sneller sterven en de zaadjes die meisjes verwekken langzamer zouden zwemmen, maar langer overleven.. maar of dit dus klopt? Verder stel je niet teveel op het jongetje in, zoals de anderen al zeggen. Anders loop je dadelijk tegen een zware teleurstelling aan.

tja er wordt idd gezegd dat er verschil is in zaadcellen. 
dus: voor een jongen zal je vlak voor of tijdens de eisprong seks gehad moeten hebben. 
voor een meisje een dag of 2 voor de eisprong en daarna niet meer. 
stel je er niet op in zou ik zeggen. ik heb weleens t idee dat sommige stellen alleen maar zoons of alleen maar dochters kunnen creëren samen. 

Ik heb een zoontje en niets speciaal voor gedaan. Het is onzin dat bepaalde dingen eten of bepaalde standjes zouden leiden tot het krijgen van een zoon. zoals hierboven wordt gezegd is het een verhaal van de zaadcellen en de timing, maar het is bijna onmogelijk om dat in de praktijk te brengen. Dus zoals al gezegd: enkel een kindje maken als je ook weer blij zou zijn met een dochter!

Terug
Bovenaan