Hoe kan ik zwanger worden van een jongen??

Hahahha nee eten is écht onzin. Maar dat van de jongenszaadjes die sneller zijn heb ik ook gehoord, hoewel ik denk dat dat timen toch echt lastig wordt. Nee, ondoenlijk. 50/50 dus. 

Dat van de zaadjes heb ik dus ook eerder gehoord, wij hebben een jongen gekregen afgelopen oktober (ik werkte met ovulatietesten maar NIET om het geslacht te "bepalen" maar omdat we graag zwanger wilde worden) tijdens mijn ovulatie piek is hij verwekt;) 

Meestal helpt het als je op je kop gaat staan voor en na de geslachtsgemeenschap en 5x schreeuwt 'acracadabra' uit een kerkraam ?‍♀️
Ik zou pas lekker voor een 4e gaan als een meid net zo welkom is. Belangrijkste is gezondheid en geluk voor je kindje! Als je zo graag een jongen wilt lijkt mij voor een 4e gaan niet verstandig maar goed..

Ik heb ook vernomen dat de Y-zaadcellen sprinters zijn maar geen overlevers. En de X-zaadcellen langzamer maar langer overleven. Het garandeert niks, maar je kunt er dus voor kiezen om alleen de dag van de eisprong te vrijen en de dagen ervoor niet.... 

[quote quote=10268851]Meestal helpt het als je op je kop gaat staan voor en na de geslachtsgemeenschap en 5x schreeuwt ‘acracadabra’ uit een kerkraam.[/quote]
Hahahaha Sajeso ?????

[quote quote=10268791]tja er wordt idd gezegd dat er verschil is in zaadcellen. dus: voor een jongen zal je vlak voor of tijdens de eisprong seks gehad moeten hebben. voor een meisje een dag of 2 voor de eisprong en daarna niet meer. stel je er niet op in zou ik zeggen. ik heb weleens t idee dat sommige stellen alleen maar zoons of alleen maar dochters kunnen creëren samen.[/quote]
Wij hebben 3 dagen voor mijn eisprong voor het laatst seks gehad die cyclus, zwanger geraakt en het is... een jongen. ? Je weet het gewoon niet dus inderdaad, stel je nergens op in en geloof niet in al die bakerpraatjes. 

Sorry maar is dit echt serieus? Ik merk zelfs dat ik er voor om word. Er zijn hier een tal van topics van dames die moeilijk of helemaal niet zwanger kunnen raken uiteindelijk en ik weet zeker dat het die dames heen biet uitmaakt of ze een jongen of meisje zouden krijgen! Je bent gezegd met 3 meiden. Als je dan persé alleen nog als 4e een jongen wil het ik een tip: laat je steriliseren en probeer het niet eens. De kans is toch echt 50% dat je teleurgesteld gaat worden als het een meisje is.

Terug
Bovenaan