Hoe kan ik zwanger worden van een jongen??

Hoe meer dochters je al hebt, hoe groter de kans is dat er nóg een dochter komt. Na 2 kinderen van hetzelfde geslacht is de kans bijvoorbeeld 52% dat het derde kind ook dat geslacht heeft. Wij zijn 2 zoons verloren. Nu ben ik zwanger van een dochter. We hebben niets anders gedaan. Daarnaast snap ik het hele probleem gewoon niet. Ben maar blij als je een levend kind op de wereld mag zetten!

Ik zou heel goed nadenken of je wel een vierde kindje wil. Als het je alleen om een zoon gaat en jullie écht teleurgesteld zouden zijn met nog een dochter zou ik er niet aan beginnen. Het geslacht valt niet te beïnvloeden. Sowieso kun jij er niks aan doen, het geslacht wordt bepaald door de man, en dan nog steeds is het gewoon 50/50. Heb ook wel eens gehoord dat 'jongens zaadcellen' sneller zwemmen en 'meisjes zaadcellen' langer leven. Dus als je vlak voor je eisprong seks hebt zou de kans groter moeten zijn op een jongen. Maar GROTER betekent niet 100% zeker. En ik weet ook niet of het klopt.

Haha is dit serieus ?
Je kunt hier niks aan doen . En gewoon blij zijn dat je een kindje  kan krijgen en al 3 dochtertjes hebt.
En anders gewoon door gaan tot het uiteindelijk.een jongen word?

Hier moeder van drie jongens, zoals eerder is gezegd de man bepaald en na meerdere kinderen van het zelfde geslacht neemt de kans op weer een jongen of meisje zelfs ietsjes toe. Onze buurman heeft drie dochters dus als ik een dochter wil moet ik daar wezen zegt mijn man. 

Dit meen je toch niet serieus mag ik hopen. Wees gezegend met de meiden die je hebt, sommige vrouwen hebben dat geluk niet eens. En als je een vierde wil, dan zou het geslacht absoluut geen rol moeten spelen. 

Doe eens een beetje aardig voor de TS. Na 3 dochters is het toch helemaal niet gek dat ze een jongetje leuk zou vinden? 
Maar je kunt het geslacht inderdaad niet beïnvloeden. De kans is overigens niet 50/50. Wanneer er veel meiden voorkomen in de lijn van de man, is de kans op een meisje groter en andersom. 

Ik heb twee zoontjes, ben daarvoor speciaal naar china gereist. Daar hebben ze een hele lekkere fruitsoort die je moet eten en waarna je alleen maar jongens maakt. Het was dat of een andere man kiezen, tenslotte is de man bepalend voor het geslacht van de baby. 
Succes!

Bedankt allemaal voor de reacties! 
Ik hoor veel dat man kan niet bepalen het geslacht van zijn kind. Ik ken een man hij had drie dochters van zijn eerste partner. Ze zijn gescheiden nu, van de andere vrouw 3 jongens. Daar is iets systeem in vrouw, bijvoorbeeld alkaline en acidic als de alkaline systeem van vrouw goed werkt, kan die een jongen krijgen, of als zij is meer acidic dan de kans is groter om een meisje te krijgen. Dus alkaline bevindt zich in groente en fruit en acadic in eiren, vis, vlees, milk, kaas etc. In de onderzoek staat dat eten beinvloedt het geslacht van de baby. 
En ik heb een vraag boven is veel gezegd over seks hebben vlakbij eisprong wat is dat en hoe weet ik dat??

Terug
Bovenaan