Hoe kan ik zwanger worden van een jongen??

Sorry maar is dit echt serieus? Ik merk zelfs dat ik er voor om word. Er zijn hier een tal van topics van dames die moeilijk of helemaal niet zwanger kunnen raken uiteindelijk en ik weet zeker dat het die dames heen biet uitmaakt of ze een jongen of meisje zouden krijgen! Je bent gezegd met 3 meiden. Als je dan persé alleen nog als 4e een jongen wil het ik een tip: laat je steriliseren en probeer het niet eens. De kans is toch echt 50% dat je teleurgesteld gaat worden als het een meisje is.

Mannen bepalen het geslacht. Wel eens gehoord dat er mannen zijn die alleen maar meisjes kunnen 'maken. Als je er al 3 hebt en graag een jongen wilt, zou ik er eentje adopteren...

Ik heb 3 jongens en heb geen speciale dingen hier voor gegeten ofzo onzin. En ik zal je zeggen neem pas een een 4e kind als een meisje net zo welkom is als een jongen. 

Wat een overdreven reacties. Ik snap best dat een jongen hartstikke leuk is na 3 meiden en ze zegt nergens dat een meisje ongewenst zou zijn. Als je het zo bekijkt mogen zwangere vrouwen ook niet meer klagen op het forum over kwalen, want "er zijn zat vrouwen die heel graag kwalen zouden willen hebben, want ze raken niet zwanger". Open het topic gewoon niet als het gevoelig ligt. Ieder heeft z'n eigen vragen en wensen en ik snap deze vraag best. Ik wilde heel graag een dochter, die heb ik ook gekregen. Een jongen was echter net zo welkom en gewenst geweest, maar dat nam mijn wens niet weg.

Hahaha moet altijd zo hard lachen van zulke vragen!! Ik heb gehoord via via dat ze in Duitsland hier wel aan doen in een kliniek ofzo. Geen idee verder hoor. Is een poos terug. De man bepaald het geslacht. Hij heeft het X en Y chromosoom. Wij vrouwen alleen het X chromosoom. Dus afhankelijk van wat hij eruit schiet, is het XX meisje of XY jongen.
Tuurlijk zou een jongen hartstikke leuk zijn na 3 meiden. Maar inderdaad wees blij , meerdere kinderen is niet iedereen gegund. En mijn opa en oma kregen 5! dochters voordat mijn vader geboren werd. Succes haha 

Hoi hoi, nou ik denk niet dat het mogenlijk is het geslacht van de baby te beïnvloeden ..
nu is het logchies dat je hier op verschillende reacties krijgt omdat er zat mensen zijn die helaas geen kindjes kunnen krijgen of een niet gezond kindje vreselijk natuurlijk 
maar ik vind je vraag helemaal niet zo gek kan best begrijpen dat je graag een zoontje wilt als je al 3 meiden hebt..
wel ben ik het eens met de reactie dat je pas aan een 4 de moet beginnen als die net zo welkom is of het nou een jonge of een meid is 
als je het echt alleen zou doen om een zoon te krijgen dan moet je t niet doen 

Ja gelijk heb je! Klagen of even gek doen dat kan soms niet hier.. alhoewel sommige vragen of opmerkingen wel je van het zijn hoor ? @NewmomL

Terug
Bovenaan