• Geef jouw mening zodat we Ouders van Nu kunnen blijven verbeteren! Het onderzoek is anoniem en het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 7 tot 10 minuten. Onder de deelnemers verloten we 5 Bol.com cadeaubonnen t.w.v. 25 euro. Vul hier de vragenlijst in. Alvast bedankt voor de moeite om deel te nemen!

Hoe krijg ik het vertrouwen weer?

Hoi hoi, wat een fijn nieuws van iedereen en heleen bij jou is het eind ook inzicht want een zwangerschap zo eindigen is natuurlijk helemaal niet fijn.

Met ons meiske gaat het goed, 2 weken alweer vandaag.
Eet, drinkt, slaapt, poept en plast goed.
Wij leggen ook nog een kruikje in haar bed hoor, en ze slaapt in een slaapzak. Lekker warm, want zoon kamertje koelt toch wel af in de nacht.
Mijn oma is afgelopen vrijdag begraven, ze heeft nog afscheid genomen van onze kleine, wij liepen na 3 dagen al buiten. En na 5 dagen zijn we naar de eertse verjaardag met de kleine dame geweest.
Sinds vorige week is mijn nicht vermist en daar maken we ons ernstig zorgen over.
Had ook zo graag mee willen zoeken maar om mijn kleintje nou steeds weg te brengen. Ik heb mezelf opgelegd te genieten van ons kleintje want de dametjes groeien toch al zo snel op.
Misschien erg egoistisch maar ja.

Baby hoelang moet je officieel nog?
Maris had ik je nou al gefeliciteerd?? Bij deze!!
Succes Andrea morgen, of ben je misschien al spontaan bevallen??
 
Dora snap dat je mee wilt zoeken, maar begrijpelijk dat je je kleine niet elke keer wilt onderbrengen.
Ik ben nu 37,4 weken, dus heb nog wel even te gaan ;-)

Heleen hoe is het met je?

Andrea heel veel succes morgen.
 
Terug
Bovenaan