Hoe krijg ik het vertrouwen weer?

ZH om 10.45 uur.
VK heeft urine naar lab gebracht.
Daarna bloeddruk 130/88.
Toen hartje geluisterd was ook goed.

Werden we naar huis gestuurd, want ze weten niet hoe lang het lab erover doet. het is immers weekend.
14 uur moesten wij naar hun bellen.
12 uur worden wij door VK gebeld.
Urine heeft waarde van 0.43, grens is 0.30. Dus rustig koffer inpakken en lunchen. Daarna rustig naar het ZH voor opname.
Morgen horen we dan weer verder.

Het gaat goed. Ik heb nog steeds geen klachten! :D
Vanmiddag CTG was goed.
Vanmiddag ook bloeddruk, 125-80. Dat 15 min na binnenkomst.
Hebben weer bloed geprikt, nieren/lever en bloedgroep/resus-factor. Alweer...

Morgen weer onderzoeken... hoe en wat precies weet ik nog niet. Maar ze hadden het er in ieder geval over dat het pas in de middag zijn. Dat ik sowieso tot maandag moet blijven. Hier hebben ze toch meer controle op mij dan thuis.
Ik mag nu namelijk alleen maar van bed naar toilet lopen. Verder niet.
En 1 x per dag douchen. En dan moeten zij op de hoogte gesteld worden wanneer ik ga douchen. (hoefde de vorige keer niet)
Ik verwacht morgen eind van de middag pas weer uitslagen te hebben. Dan zal ik sowieso eerst met manlief eten en daarna als hij weer naar huis is (waarschijnlijk tegen eindtijd bezoekuur 21.30 uur) pas gaan internetten en hier een update zetten. Ga niet online terwijl hij er nog is. Sorry dames.

bedankt voor jullie berichtjes Patricia en Mariska.

Maris, geniet en rust je nog lekker uit?

Hoi Heleen,

Wel fijn dat ze je zo goed in de gaten houden. Ben benieuwd naar alle uitslagen, maar logisch dat je eerst gezellig tijd met je man door wilt brengen.

Hou je lekker rustig en we horen het.

Snap dat je dan niet op internet gaat. Lekker genieten van de tijd nog samen, straks heb je het wat drukker (op een leuke manier). Ik hou de website in de gaten en post wanneer het jou uitkomt. Succes!

Hier gaat het goed. Yannick heeft nog steeds moeite met zn temperatuur 's nachts. Is niet zorgwekkend maar we moeten wel met kruiken in de weer. Hij slaapt in de reiswieg omdat zn eigen bed te groot is en hij dan meer energie kwijt is met opwarmen. Verder is het een heel tevreden mannetje. Hij huilt nauwelijks en lijkt af en toe te glimlachen :)
We hebben een lieve kraamverzorgster, maar die verveelt zich hier een beetje. Voel me goed. ga het rusten nu wat afbouwen, want morgenmiddag ben ik alleen met mn 2 kids en kan ik ook niet uitrusten. Morgen gaan we ook voor het eerst met Yannick naar buiten.
Gisteren hebben ze ook bloed geprikt om te kijken of Yannick itp heeft, net als ik. Zijn bloed is goed, dus geen itp!!!

Dora: hoe is het met jou??
Andrea: Succes morgen!

Maris: wat fijn dat het zo goed gaat met jullie. Heerlijk dat je morgen lekker gaat wandelen. Is vandaag je laatste dag kraamhulp? Wat goed dat je alweer zo op de been bent, erg knap van je.
En wat fijn dat Yannick geen itp heeft.

Dora hoe is het met jou prinsesje?

Hier gaat alles z'n gangetje, lekker bezig met opruimen en wassen :)

Terug
Bovenaan