Wij hebben onze eerste vrijwel direct na het eruit laten halen van de implanon mogen krijgen.
Onze 2e kwam na jaren pas, het heeft echt te lang geduurd en we hadden de hoop al opgegeven. Ik ben in deze periode ook vaak depri geweest omdat het steeds niet lukte. Elke keer weer die teleurstelling was deprimerend. Helaas ook geen enkele persoon waar ik terecht kon hiermee, althans, ik voelde me niet begrepen en mensen weten vaak ook niet hoe ze moeten reageren ofzo. Eigenlijk werd ik weer zwanger toen ik de hoop al had opgegeven, niet meer rouwde, en me stortte op andere dingen zoals nieuwe baan, hobby, sport, reizen etc. We zaten toen niet meer in behandeling, ik had een pauze ingelast omdat de (voor)onderzoeken me allemaal teveel waren geworden. Oh ja, ik heb in die periode ook een dieet gevolgd waardoor ik een paar kg was afgevallen, het dieet was er ook op gericht om je hormoonbalans te herstellen.
En toen we onze 2e kregen, diende onze 3e zich aan, vlak na de bevalling van onze 2e werd ik opnieuw zwanger.
Je weet nooit hoe het kan gaan in je leven en wat je lichaam precies doet. Al zit je in je diepste dal, ff doorbijten en geduld tonen.. wees lief voor jezelf en je partner. Sterkte dames!!