Hoe lang duurde het bij jullie?

nee heb nog niet getest, denk nog steeds dat ik vanavond ongesteld wordt! Hoewel jou bericht mij stiekum toch hoop geeft!!!
als ik morgen nog niet ongi ben ga ik wel testen, maar durf het bijna niet op te schrijven.

groetjes

Maar zou er niet te veel op rekenen hoor!!
Heb je een gevoel zoals je lang bent gaan rennen en zo'n steek in je zij???
Dat had ik toen. best wel vervelende "pijn".

sorry, misschien heb ik niet goed gelezen, maar had je dat toen je aan het ontpillen was? of heb ik je verkeerd begrepen?

Ja maar mijn buurvrouw heeft het ook gehad en die zei dat (als ik zwanger zou zijn, wat er best wel op leek) heb bandenpijn zou kunnen zijn

helaas, dat is niet wat ik voel, ik moet je ook eerlijk zeggen dat ik soms niet meer weet wat ik voel!!!
Ik denk dat ik zo maar lekker ga slapen en morgen merken we wel wat zich heeft aangekondigd????

jij ook succes he

tot snel

Ja dat is waar. Het kan ook zijn, hoe meer je er mee bezig bent hoe langzamer het gaat.

Suc6 morgen

hallo,
Ik begrijp helemaal wat je bedoeld, 14 mei was mijn laatste dag dat ik ongesteld was. Ben nog niet weer ongi geworden, heb al 2x een test gedaan maar niks te zien.
het is al een ruim een week geleden dat ik heb getest, misschien doe ik morgen ofzo nog een keer een test. Ik wacht gewoon rustig af.

groet bebbie

he bebbie bij mij was dat dus de 19e mei!! vervelend he!! en de testen nega

Terug
Bovenaan