Hoe lang duurde het bij jullie?

Hoi,

Voor zover ik weet ben ik een uitzondering, dus laat je niet afschrikken door mij. Bij mij duurde het een jaar voor ik úberhaupt weer ongi werd! Ik heb nog nooit van iemand gehoord dat het zo lang duurde, maar volgens mijn ha was er niks bijzonders aan de hand. Het is alweer jaren geleden en ik wilde niet zwanger worden, maar wilde die troep (sorry) gewoon niet meer. Het uiblijven van mijn menstruatie heb ik maar als voordeel beschouwd, zonder pil is ie nl zwaarder en langer en onregelmatig.

Ik kan me goed voorstellen dat als je stopt om zwanger te worden, het lang kan duren. iedere week die voorbij gaat is gewoon balen op dat moment.Toch neemt je lichaam net zoveel tijd als nodig is om de cyclus weer op gang te krijgen. Goed beschouwd is het mechanisme lange tijd niet gebruikt! (Zoiets als een auto die moeilijk start nadat hij lang heeft stilgestaan.)

Heel veel succes allemaal en ik hoop dat het gauw voor elkaar is en dat jullie dan negen maanden lang niet ongi zullen worden!!!!

Groetjes,
Tess

hoi hoi

nou ik ben begin april gestopt met de pil had volgens mijn normale cyclus 8 mei NOD
nu 3 maanden verder ben ik nog steeds niet ongesteld geweest!!!!!
ik hoop dat het voor jouw niet zow lang hoeft te duren
succes]

liefs kim

Hey !        
Ik heb tot nu toe een onregelmatige cyclus. (Ben in maart gestopt met de pil).
Had toen een cyclus van 42 dagen. De korste was 33 dagen, dus het is elke keer weer afwachten.
Zo zie je maar, er is geen pijl op te trekken. Wel vervelend, want je moet altijd lang wachten eer je een test kan doen.
Ik hoop voor jou dat je snel een regelmatige cyclus krijgt, dan is het ook makkelijker uitrekenen waarneer je eisprong is.
Succes met het zwanger worden.

Groeten van Miena.

Hey !        
Ik heb tot nu toe een onregelmatige cyclus. (Ben in maart gestopt met de pil).
Had toen een cyclus van 42 dagen. De korste was 33 dagen, dus het is elke keer weer afwachten.
Zo zie je maar, er is geen pijl op te trekken. Wel vervelend, want je moet altijd lang wachten eer je een test kan doen.
Ik hoop voor jou dat je snel een regelmatige cyclus krijgt, dan is het ook makkelijker uitrekenen waarneer je eisprong is.
Succes met het zwanger worden.

Groeten van Miena.

Terug
Bovenaan