hoe lang positieve zwangerschapstest???

Jen, ik heb vandaag getest, helaas negatief.
Anders had ik nog wel gewacht, maar ik had zulke heftige buikpijn, dat ik niet meer wist wat ik ervan moest denken.
Leek net flinke menstruatiekramp, maar er komt niets. Heb echt geen idee wanneer ik ongi moet worden.
Snap niet veel meer van mijn lijf.
Manlief zegt doodleuk dat dit innesteling is, maar zo pijnlijk?

volgens hem zijn het er twee!! haha, dat gekke voorgevoel had ik ook al, stomhe?

Dan moeten we pas echt een grotere auto gaan kopen!!!

Hoop voor jou dat woensdag de test nog positiever gaat worden!!
Heb jij eigenlijk nog een controle echo gehad na de mk om te zien of alles weg is? Sorry, ben het verhaal ff kwijt...

Hoi edith,

Wat grappig ik heb ook altijd gedroomd dat ik een tweeling krijg en heb dat gevoel ook nog steeds heel sterk. Ik heb opeens weer wat last van grotere borsten (had woensdag een nieuwe bh gekocht die net aan paste, zit nu alweer een beetje krap) en misselijkheid.
Ik heb geen nacontrole gehad, maar volgens mij controleren ze dus al meteen na de curretage als je nog onder narcose bent.
Een tweeling zou bij mij wel de vroege positieve test kunnen verklaren, je maakt dan nl meer hormonen aan.

Lastig he dat we nu niet echt duidelijk weten hoe ons cyclus nu loopt. Stomme miskraam!! Ik hoop echt zo voor je dat het innestelings pijn is!!
Kan zomaar zijn dat je baarmoeder nu extra gevoelig is.

Vind het wel gezellig om hier zo verder te praten, kunnen we toch een beetje ons ei kwijt :p. Ik lees wel van heel veel mensen op andere sites (gegoogled) dat het hormoon na een vroege curretage echt al binnen een week uit hun lijf was en de test negatief.

Hoe oud zijn je kindjes en hoeveel heb je er intussen??

Liefs Jen

Liefs Jen

Jen, het komt soms helaas ook voor dat er nog een tweede curettage moet volgen, als niet alles weg is. Niet om je te ontmoedigen, maar als je twijfels houdt, zou ik zeker voor een controle gaan. Ik neem ook aan dat ze onder narcose nog een controle doen. Maar er zijn helaas meiden die voor een tweede curettage moeten!!!!!
Vreselijk lijkt me dat.

Ik heb ook al wat gegoogled en soms hebben meiden idd heftige innestelingspijn! Mijn baarmoeder is na de cur wel gevoeliger. Sneller krampen na het klussen enzo...

Ik heb al twee dochtertjes, van 3 en 5.
Heerlijke meiden!
Tja, en nu toch op voor een derde....

Leuk dat jij voor een tweede gaat. Is echt superleuk om   je kinderen samen te zien spelen!

Wel grappig, dat we allebei dat voorgevoel van een tweeling hebben.
hahaha, zou mooi zijn als we straks allebei zwanger van twee zijn.
Kunnen we een nieuw forum openen: "help, ik ben zwanger van een tweeling".
O nee nog beter: "zwanger van een tweeling na een curettage na een miskraam".
Kijken, wie de langste titel kan verzinnen

Liefs,
Edith

Hoi Jen,

Ik hoop het voor je dat je zwanger bent!
Bij mij was de test na 2 weken nagatief.
Ik ben 26 feb gecurreteerd en nog steeds niet ongi geworden.. en de test blijft negatief , snap ook helemaal niks meer van mijn lichaam..
Hoop dat we allemaal snel meer duidelijkheid hebben!

Liefs

Hoi Anne,

wat kan je lichaam van slag zijn na een mk he?
Ik heb al 2 dagen flinke krampen, maar geen ongi...
Pffffff, irritant hoor.

En omdat je geen idee hebt van een NOD, ook geen idee van wanneer je moet testen helaas....

We hopen het beste ervan!!!

Edith

Hoi Edith,

Ja je lichaam kan echt erg van slag raken na een mk. erg vervelend..
Ongi al gekomen of ook nog niet? hoe lang zit jij er al op te wachten dan?
Ik zit mezelf bang te maken door op google te gaan zoeken en dan kom ik allemaal verhalen tegen over die verkleving enzo nou hoop niet dat dat het geval is..

Jen. heb jij al meer duidelijkheid?

Liefs

Hoi dames,

Hier weinig nieuws. Ik had gisteren een piepklein beetje bloedverlies. Niet echt noemenswaardig. En mn zwangerschapstest is nog steeds positief. Nog steeds een klein beetje positief, niet een hele donkere streep
Stiekum hoop ik dat gisteren een innesteling was. Als ik reken vanaf mn miskraam (het verlies van het vruchtje) zit ik aankomende maandag op de 4 weken. Dus het zou kunnen en bij mn vorige zwangerschap had ik ook een week voor mn NOD een innestelings bloedingkje.

Weten jullie al wat meer?? Bij de een word de test niet negatief en bij de ander niet positief :p we worden er niet veel wijzer van.

En anne, je moet jezelf niet gek maken met alle verhalen op internet. Als je bezorgd bent bel dat gewoon je gyn!! Die weet het het best en kan heus een echo bij je uitvoeren om te kijken of alles ok is!!

Liefs Jen

Liefs Jen

Hier nog steeds geen RD's, buikpijn zakt iets af na 4 dgn.
het is nu 6 wkn na het begin van de mk en 4 wkn na de curettage.

Jen, nou, bij jou ook niet meer duidelijkheid dus.
Maar als het zo twijfelachig blijft zou ik toch eens contact met de gyn opnemen.

En wat die verklevingen betreft, daar wil ik maar niet aan denken....

Terug
Bovenaan