hoe lang positieve zwangerschapstest???

Nou ja, ik verwacht ook niet zoveel van de nacontrole. Maar ik vind het wel een prettig idee dat er na 6 weken een gesprekje en eventueel onderzoek volgt. Bij mij nu na 7 wkn ivm m'n vakantie.
Jen, wat raar dat jij zonder verdere info naar huis bent gegaan! Het blijft een medische ingreep en theoretisch kunnen er toch complicaties ontstaan.
Hm, idd niet te hopen dat het niet allemaal weg is bij je, dat zou pas echt balen zijn!!!

Hehe, gelukkig,

Ik mag naar de gyneacoloog aankomende vrijdag! Ze vonden het zelf ook maar raar dat er geen afspraak was voor een nacontrole en ze vonden het nog raarder dat ik nog een positieve test had.
Hopen dat ze me vrijdag meer duidelijkheid kunnen geven. Heb nog steeds zo'n zwaar raar gevoel in mn onderbuik. We zullen zien wat eruit komt.

Groetjes Jen

Hoi Edith,

Ja gelukkig zal ook tijd worden , nee helaas niet zwanger maar me lichaam doet zijn werk weer.
Ja zolang je niet ongi bent heb je altijd wel wat hoop dat je zwanger bent had ik ook.
Ik ben nu wel heel erg ongesteld bloed veeel meer dan anders en nog meer dan na de curettage..

Jenn, Wat fijn dat je vrijdag een afspraak hebt. hoop voor je dat ze goed nieuws hebben!!

Liefs

Jen, gelukkig dat je een afspraak hebt. Maar ook erg spannend! Hopelijk blijft je een tweede curettage bespaard!
Blijft je test nog steeds licht positief of wordt het al een vettere streep?

Hooi,

Ik doe even geen tests meer, ik word helemaal gek en het kost handen vol geld. Ik wacht even af wat de gyneacoloog te zeggen heeft aanstaande vrijdag. Ik heb nu sinds zaterdag geen bruine/roze afscheiding meer. Is nu weer helemaal "gewoon" Ik blijf natuurlijk stiekum hoop houden dat het toch een prille zwangerschap is. Wie weet, maar ik hou rekening met het ergste en dat is een tweede   curretage.

Ik laat vrijdag weer wat van me horen. Moet de komende dagen veel werken!

Liefs Jen

Jen, ik kan me voorstellen dat je dat testen beu bent....
Levert ook niet veel zekerheid op...

Heeeeeeeel veel succes vrijdag!
Ik hoop ook op het beste voor je, maar we moeten maar afwachten...

dikke knuffel...

edith

Hoi Edith,

Bedankt voor je bemoedigende woorden. Wanneer mag jij op nacontrole?? Hoop dat je dan ook wat meer weet! Zou echt wel heel fijn zijn als ze iets meer over je cyclus zouden kunnen zeggen. Weet je ook tenminste waar je aan toe bent!!

Liefs Jen

Terug
Bovenaan