hoe lang positieve zwangerschapstest???

Hoi Hoi

Jen, dus je test is nog positief... ik hoop ook dat het een innestelingsbloeding is geweest!!
Ja ik wacht het nog even tot volgende week ik ben dan vrijdag vrij als er dan nog niets is dan ga ik naar de huisarts..

Edith, nog geen RD's..en je buikpijn weg .schiet ook niet op hé..
Nee aan die verkleving wil ik ook niet denken!

Hier gisteren ook wat slijm met een beetje bloed na het plassen tijdens het afvegen, vanacht hele nacht wakker gelegen van de buikpijn maar vanmorgen niets en nu nog niets..
Het is bij mij vandaag 7 weken geleden dat ik gecuretteerd ben..

Liefs

Anne, jij wacht al 7 weken op de RD's!!!
Pfffffffff, dan wordt mijn geduld ook wel op de proef gesteld.
Heb je al een controle gehad bij de gyn? Ik heb op 4 mei een nacontrole.

Ben benieuwd...

Hoi Edith,

Ja klopt ik wacht al 7 weken , mijn gedult wil ook niet echt meer hoor haha.
Nee bij ons krijg je geen nacontrole 2 weken na de curettage bellen ze alleen om te vragen hoe het met je is en toen heb ik uitslag gekregen, verder niet.. ze zeiden wel als de test op dat moment negatief was dan was mijn lichaam weer " schoon" ..
Als ik zondag nog niet ongi ben ga ik maar weer eens testen.. zal die wel weer negatief zijn..

Liefss

Anne, heb jij ook het gevoel dat je wel om de 5 minuten een zw test wil doen?
Ik heb allemaal rare pijntjes, krampjes, gespannen borsten, puistjes etc die ik anders niet heb.

Als het echt heel lang gaat duren voor je ongi wordt, zou ik toch eens de huisarts of gyn bellen hoor.
Ik bedoel, als alles "weg" is zou je toch weer een cylus moeten krijgen?
Of was je hiervoor ook onregelmatig?

Hoi Edith,

Ik wil ook telkens een zw test doen ja haha
Ik heb ook soms dat ik misselijk ben en vreet buien heb, dat had ik ook toen ik zwanger was, me vriend zei vanmorgen nog tegen me volgens mij ben je zwanger want het ene moment ben je goed te pas en zo ineens ben je weer chaggie dat had je ook toen je zwanger was haha
Morgen vroeg ga ik weer testen maar ga er van uit dat hij weer negetief is.
Ik had voor dat ik zwanger werd ook een onregelmatige cyclus maar zo lang als nu nog nooit gehad, als de test negatief is en ik volgende week nog niet ongi ben wil ik vrijdag naar de huisarts, dan duurt met lang genoeg..
Ga jij nog een testje doen dan?

Liefs Anne

hoi Anne,
op dit moment heb ik heel weinig klachten. ik denk nu dat die buikpijn toch iets van een eisprong is geweest.
Dan ismorgen testen te vroeg, zelfs met een supergevoelige test.
En ik word steed zo sjagrijnig van die negatieve tests
Ga het nu gewoon nog maar even afwachten, denk ik.
Over een week gaan we op vakantie, dus ik denk dat ik vantevoren nog even test.
Op 4 mei, direct na de vakantie heb ik dan de conrole bij de gyn.
Ik hoop dan te kunnen zeggen dat ik weer zw ben, natuulijk!!!!!!!!

Succes met alles...

Hoi dames,

Bij jullie duurt het ook allemaal maar lang he. Hier nog niks nieuws. Ik heb al sinds dinsdag een piep klein beetje roze/bruine afscheiding en heb bij tijd en wijlen wat steekjes in de buik.
Ook is de test nog steeds licht positief. Ik ga toch maar is even met de gyn bellen morgen, want ik heb het idee dat er toch iets niet helemaal goed zit daarbinnen. Wie weet is er dan toch wel wat achter gebleven. Hoop het natuurlijk niet, want een tweede curretage zit ik echt niet op te wachten.

Jullie hebben trouwens nog geluk met je telefoontje en je nacontrole, hier hebben ze allebei niks. Ik heb zelfs geen verdere instructies gehad van hoe of wat. Ik ben gewoon een uur na de curretage naar huis gestuurd zonder verdere info.

Liefs Jen

He Edith,

Ja een negatieve test daar wordt je niet bepaald vrolijk van!
Fijn dat je bijna op vakantie gaat en dan na die tijd nacontrole ja ik hoop ook dat ze goed nieuws   voor je hebben dan!

Jen,
Dus het schiet nog niet echt bij je op zal mij benieuwen ..
Ik had ook woensdag wat roze slijm en gister middag nog een keer weer vanmorgen eindelijk ongi geworden na 7 weken en 2 dagen hehe eindelijk..hoef ik gelukkig niet naar de dokter..
Ik zal ook de gyn bellen als ik jou was dan kunnen ze even met een echo kijken of je nu werkelijk weer zwanger bent of dat je niet goed "schoon"bent hoop voor je dat je zwanger bent, want nee een tweede curetage bah   :-(
Vind het wel stom dat ze bij jou niet gebeld hebben ofzo.. ik vond het al stom dat ik alleen maar gebeld werd en verder niet.. ik heb ook alleen een folder mee gekregen en ze hebben me toen gebeld of alles goed was..

Suc6

Liefs

Terug
Bovenaan