Hoi Janine,
Wat verschrikkelijk voor je!! Ik zat ook altijd op zwanger worden forum. Nog steeds trouwens.
Zal me even voorstellen. Ik ben Jen, 26 jaar. Ik heb een zoontje van net 7 maanden en we willen graag een tweede dicht op de eerste. Ik moest wel wachten met weer zwanger worden tot de gyn groen licht gaf, want ik had een keizersnede gehad.
Toen we mochten werd ik meteen zwanger!! Totaal niet op gerekend! want bij de eerste heeft het dik een half jaar geduurt. Ik was ruim 6 weken zwanger toen ik de miskraam kreeg, had wel al een tijdje bloedverlies. (vanaf 4,5 week) Dus had al dik 2 weken bloed voor ik het vruchtje verloor. Daarna werd het bloeden alleen maar heftiger, vandaar dat iik met spoed gecurreteerd moest worden.
Ik denk dat 1 van de redenen is geweest dat het mis ging dat ik nogal wat medicijnen heb gekregen voor een ontsteking en een kleine operatie heb gehad toen ik 4 weken was. Ik wist toen nog niet dat ik zwanger was!
Hopen dat het voor ons allebei snel raak is nu. Jou NOD is ook rond half mei toch?? Zoals het er nu uitziet (dankzij de ei meting door de gyn) heb ik 10 mei mn NOD.