hoe lang positieve zwangerschapstest???

He Jenn,

Wat fijn toch goed nieuws!
Dus je eitje staat op springen dat wordt klussen ;)   , en fijn dat het hcg bijna verdwenen is , nu kunnen jullie weer verder!

Edith, hoe is het met jou? nog nieuws?

Liefs Janine

Hoi Janine,

Bedankt voor je medeleven! Altijd fijn als iemand met je meeleest! Hoe kom jij op dit forum?? Wat is jou verhaal?
Denk niet dat edith gaat reageren, ze vertelde dat ze op vakantie ging!! Dus denk dat ze echt een weekje lekker weg is!

Liefs Jen

He Jenn..

Owja was ik vergeten dat Edith op vakantie ging oeps haha

Hoe ik hier op het forum terecht ben gekomen.. nou ik schreef altijd mee onder zwanger worden en toen hadden we hier een vast groepje en zijn we op hyves verder gegaan tot dat ik een miskraam kreeg toen ging ik na die tijd meelezen op zwanger worden na een miskraam.

Mijn verhaal.. wij waren snel zwanger ronde 4   helemaal blij.. met 8 wkn 5 dgn hadden we een echo hartje zien kloppen helemaal  gelukkig , en omdat de echo goed was hadden we het iedereen verteld.. en toen hadden we de 12 weken echo en toen konden ze geen hartje meer vinden dat was rond de 10 weken gestopt de verloskundige wou niet wachten tot het zelf op gang ging komen, omdat het toen al 2 weken zo was en er niets gebeurde uit zich zelf.. de echo was op 24 feb. en ben toen 26 feb. gecuretteerd en ben 19 april eindelijk ongi geworden.. en nu gaan we weer op nieuw beginnen..

Hoe ver was jij toen je een miskraam kreeg als ik vragen mag?

Liefs Janine

Hoi Janine,

Wat verschrikkelijk voor je!! Ik zat ook altijd op zwanger worden forum. Nog steeds trouwens.

Zal me even voorstellen. Ik ben Jen, 26 jaar. Ik heb een zoontje van net 7 maanden en we willen graag een tweede dicht op de eerste. Ik moest wel wachten  met weer zwanger worden tot de gyn groen licht gaf, want ik had een keizersnede gehad.
Toen we mochten werd ik meteen zwanger!! Totaal niet op gerekend! want bij de eerste heeft het dik een half jaar geduurt. Ik was ruim 6 weken zwanger toen ik de miskraam kreeg, had wel al een tijdje bloedverlies. (vanaf 4,5 week) Dus had al dik 2 weken bloed voor ik het vruchtje verloor. Daarna werd het bloeden alleen maar heftiger, vandaar dat iik met spoed gecurreteerd moest worden.
Ik denk dat 1 van de redenen is geweest dat het mis ging dat ik nogal wat medicijnen heb gekregen voor een ontsteking en een kleine operatie heb gehad toen ik 4 weken was. Ik wist toen nog niet dat ik zwanger was!
Hopen dat het voor ons allebei snel raak is nu. Jou NOD is ook rond half mei toch?? Zoals het er nu uitziet  (dankzij de ei meting door de gyn) heb ik 10 mei mn NOD.

Hoi Jenn,

Dus je hebt ook al een zoontje wat leuk..
Nee dat kan ik me voorstellen dat je er dan niet vanuit was gegaan dat je gelijk zwanger was, omdat het de eerste keer een half jaar geduurt heeft.
Dat was dan zeker schrikken toen je dat bloed verloor.
Ik had ook rond de 7weken 3 dagen bloed verlies dus ik dacht toen al dat het mis was, maar toen op de echo was het wel weer goed dus helemaal  blij en dan die volgende echo bah bah..
Dat is ook wat dat je het vruchtje verloren bent, en dan alsnog gecuretteerd moet worden.. ik zag toen erg tegen die curettage op maar is me gelukkig toen wel mee gevallen..
Mijn nod weet ik niet precies  , ben nu maar uit gegaan van 40 dagen dan is het 28 mei pas..  voor dat ik zwanger was had ik een onregelmatige cyclus hij werd al hoe langer.. tot de maand dat ik zwanger was toen heb ik op dag 31 getest en die keer er voor was die nog 40 dagen.. dus weet niet waar ik van uit moet gaan..daarom houd ik maar lang aan valt het altijd mee haha
Dat is wel fijn dat  je het ongeveer weer door de ei meting.  
Ja ik hoop ook dat het snel raak mag zijn en goed mag blijven gaan..

Liefs Janine

Hoi janine,

wat lijkt me dat erg als je er vanuit gaat dat alles goed gaat (door de goede echo) en dan vervolgens alsnog te horen krijgt dat het niet goed is.

Je hebt je dan al zo'n tijd verheugd op de komt van je kindje!! Ik heb ook helemaal geen last gehad van de curretage trouwens. Viel me alles mee. Zeker na 2 weken bloedverlies, ik was zo slap als een vaatdoek, dus was blij dat er iets aan gedaan werd!

Heb jij al kinderen?

Liefs Jen

He Jenn,

Ja dat was het ook.. maar het stomme was het spookte al een paar dagen door me hoofd dat het niet goed was.. waarom weet ik niet, maar ik had het hier op een forum gelezen van iemand die dat had gehad en toen ging ik denken van straks hebben wij dat ook ik had het al tegen me vriend gezegt en me tante dat ik het bang was dat het niet goed was.. en dat was dus zo.. zo raar snap het ook niet..
Gelukkig maar dat jij ook geen last hebt gehad van de curettage.. ja dat zal best dat je zo slap was als een vaatdoek door al dat bloed verlies..
Nee ik heb nog geen kinderen..

Liefs Janine

hee meiden,
ik ben er weer!
heerlijk genoten van een weekje vakantie.
Maar ook een minpuntje: dag 2 werd ik ongesteld!
Grrrrrrrrrrrrrr.
Nou ja, niet zw dus. snif...
Ook nog ongi op de camping, heb ik zo'n hekel aan. maar gelukkig was het een lichte van 4 dagen, dus dat ging wel.
heb nu wel weer een NOD: 24 mei.

@Jen: nou ja, wat een bizar verhaal van die gyn zeg!!! Gelukkig ging het met de nacontrole beter. en nu maar wachten op goed nieuws....
@janine: lief dat je zo met me meeleeft, maar was dus een weekje even heerlijk computerloos....

Terug
Bovenaan