hoe lang positieve zwangerschapstest???

Hoi dames,

Ik ben zo ongelofelijk nerveus voor de afspraak bij de gyn van vanmiddag! Ik heb nu echt al 1,5 week zo'n zeurende ongipijn in mn onderbuik dat ik echt het idee heb dat er iets mis is. Nouja, we zullen zien, maar heb het nu wel even van me afgeschreven.

Liefs Jen

Hoi Dames,

Jenn.. wou je vanmorgen nog suc6 wensen , maar kon me telkens niet inloggen..
Wat hebben ze gezegt ?? hoop dat je goed nieuws hebt gekregen!

Edith, lekker op vakantie.. en bij jou ook nog niets aan de hand?

Bij mij is de ongi nu bijna weg gelukkig maar weer bah..

Ik schreef eerst onder de naam anne1986 , maar zit nu onder me echte naam heb ff veranderd, want ik zat eerder altijd onder anne toen we voor het eerst zwanger probeerden te worden voor het geval ik bekenden tegen kwam, maar dat maakt nu niet meer uit omdat iedereen weet dat we bezig zijn door de miskraam..

Liefs Janine

Hoi dames,

Ik ben zoooo boos geweest dat ik nu nog zit te rillen. De gyn kon geen zwangerschap vaststellen. logisch, had ik ook niet verwacht. Wel een aankomende eisprong dacht ie.
Toen ie klaar was met echoen zei die dat hij het maar een dubieus verhaal vond dat ik nog licht positieve zwangerschapstesten had. en vroeg zich af of ik uberhoubt zwanger was geweest (dus ook voor de miskraam) want iik had pas 7 maanden een kind en had lang borstvoeding gegeven. Dus volgens hem was het allemaal behoorlijk onmogelijk.
Het moment dat hij ging beweren dat ik nooit zwanger was geweest werd ik heeel erg boos. Waarom heb ik dan een curretage gehad?? Daar kon ie geen antwoord op geven.
Hij geloofde iig niet dat ik nu nog positief kon testen en als dat wel zo was zou het wel een bbz zijn. Of ik even bloed kon gaan prikken en dan maandag terug komen. oja en nog een fijne dag.

Ik was zooooo boos. Beetje beweren dat ik nooit zwanger was geweest. Ik heb zoveel testen gedaan dat het gewoon niet anders kon. Deze man ziet me voor het eerst (ik had een andere gyn voor de curretage) en gaat dan even dit soort dingen beweren.

Achja, geukkig heb ik hem maandag niet.

Liefs Jen

He Jenn,

Ik kan me voorstellen dat je heel erg boos bent op die gyn!
Hoe kan die nou zeggen dat je niet zwanger bent geweest ja, vind dat echt erg als ze zulke dingen zeggen, helemaal omdat ie je voor het eerst ziet en dus eigenlijk niets weet..
En ja je bent niet voor niets gecuretteerd.
Dus nu moet je maandag weer terug voor de uitslag van het bloed?
Wens je veel sterkte!

Liefs Janine

Nou ik denk dat de gyn zich toch een beetje stom voelde, want ik werd  vrijdag avond nog gebeld door zn assistente dat er idd HCG in het bloed was gevonden en dat iik dus wel zwanger was geweest. Het was wel zo laag dat ze dachten dat het van de vorige zwangerschap kwam.
Omdat ik nog steeds buikpijn heb moet ik wel even maandag terugkomen, opnieuw bloed laten prikken (kijken of het gedaald of gestegen is) en meteen een nieuwe echo laten maken.

Liefs Jen

He Jenn,

Ja dan heeft de gyn zich denk ik wel stom gevoeld anders belde zijn ass. niet.
dus er zat wel een kleine waarde hcg in je bloed, dan denk ik ook dat het van een oude zwangerschap is.. en vandaag moet je weer terug komen?
Veel suc6 dan vandaag!

Liefs Janine

Hehe,

Gelukkig, mn HCG was vandaag nog maar 5 en mn ei stond op springen. Alles zag er verder super uit!!!
Ik had een hele aardige dokter die me ook bij de curetage had geholpen die me nog even op het hart drukte dat ze nooit heeft getwijfeld of ik wel zwanger was, maar dat ze zeker wist van wel!
Nu kunnen we tenminste weer verder!

Liefs Jen

Terug
Bovenaan