hoe oud is iedereen?????????

Hallo allemaal....nou de meeste stellen zijn getrouwd.. uhm ikke niet.... kom net even uit een tjah een relatie uhm crisis???   Mijn vriend en ik werden in ronde 3 zwanger van onze 1e maar dit eindigde vorige week maandag met een curretage. Het vruchtje was  nl al enig tijd dood.

Ik  ben 26 jaar en ben juni jarig.. mijn vriend is jaja 24 jaar en dus 2 jaar jonger  en word in juli een jaartje ouder!! Mijn vriend had reeds een hond en ik een ratje.. dus dit zijn onze pets.  

Ik verwacht ook idd babies in overvloed volgend jaar!!!   Groetjes Humpie Dumpie

wees gerust ik ben ook niet getrouwd en voorlopig ook nie van plan!!!

ik ben Kira ben 29 en pas volgende jaar 30 daarom wil ik graag op mijn dertigste moeder worden als het lukt is Hihi.. en mijn vriend is 38 en maar we zijn ook niet getrouwd we zijn bezig om eerste kind... maar we gaan volgende ronde twee proberen want ik ben vandaag ongi pff....ach komt wel goed he....

Hallo allemaal,

Ik ben 27 en mijn man is 34 jaar.
We hebben een zoontje van 2 jaar oud en we zijn bezig voor nummer twee.

Groetjes mammie V.  

wat een hoop reacties he!!! wiat niet dat er zoveel meiden waren!!! leuk leuk leuk

ik ben 20 jaar oud en em vriend is 39 en ik krijg zo vaak scheven gezichten van iedreen omdat het leeftijd verschil zo groot is   maar is maar een ding beleangrijk als je amar gelumig met elkaar bent

He wat een leuk idee is dit zeg. Ik zal me eigen ook even voorstellen.

Ik ben Claudia ben 27 jaar heb een man ook 27, we worden allebei 28 dit jaar. Ik ben in 2002 getrouwd. Heb 2 katten en een vogel. Ik ken mijn man al ruim 20 jaar.

Ik moet morgen mijn nod krijgen maar hoop het natuurlijk niet ( ben misselijk en zo)

quote: haflinger reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-05-2006 13:15:22'));

ik ben 20 jaar oud en em vriend is 39 en ik krijg zo vaak scheven gezichten van iedreen omdat het leeftijd verschil zo groot is   maar is maar een ding beleangrijk als je maar gelukig  met elkaar bent

Terug
Bovenaan