hoe oud is iedereen?????????

Hoi allemaal!

Ik ben 27 jaar (over een maand alweer 28) en mijn man is 25 (en wordt over anderhalve maand 26). Wij zijn 2 jaar geleden in maart getrouwd.
We hebben een hond Choc, 2 schildpadden, een gekko, vissen en wandelende takken...
Wij zijn inmiddels al anderhalf jaar bezig voor ons eerste kindje.
Morgen naar de fertiliteitsgyneacoloog....
Hopelijk is hier op het forum binnenkort een vette babyboom!

Liefs Linnepinnie

Hoi,

Ik lees al een weekje mee op dit forum, leuk om eens te weten hoe oud iedereen is....
Ik ben 25 en mijn man is 31 we zijn twee jaar getrouwd. Volgende week gaat de pil de prullemand in en gaan we het proberen.
Ik wil al vanaf mijn geboorte moeder worden, volgens mij, en hopelijk gaat het nu gauw gebeuren.

Hopelijk is iedereen snel zwanger!

Linniepinnie, succes morgen!

groetjes

Ik ben 28 jaar en m'n man is 31 jaar. We zijn vorig jaar augustus getrouwd.
Ben in maart gestopt met de pil. Zitten nu in ronde 2 van ons 1e kindje.

Hoi allemaal,
Wat een reacties zeg!! Heel leuk, maar ik blijf toch nog liever een beetje anoniem...
Je weet maar nooit wie er meeleest, en we houden het nog liever even voor onszelf...hihi
Ik ben  nu 33, en mijn vriend is 35. We zijn al ruim 15 jaar samen, en hebben een dochter van 6,5, en een zoon van 3.
Nu de eerste ronde voor een derde kindje...
Net zo spannend hoor!!

Hallo,

Coortje een heel leuk idee en ik sluit me graag aan in de rij.
Ik ben 33jr, getrouwd in 2003 maar al 16 jaar met mijn man samen die overigens 36jr is.
De moeder van een zoon van 2jr. En ik ben bezig voor mijn 2de in ronde 2.

En als zovelen binnenkort jarig eind juni. Grappig dat er zoveel kreeften op het forum zitten.

Groetjes Nathalie

he ik ben dus Wilma..en 23 jaar en mijn vriend Sander is 27 jaar! en we zijn nu anderhalf jaar bezig voor de 1e!

liefs Wilma

oh mijn god...ik ben een broekie....
ik ben bang als ik mijn leeftijd noem dat mensen raar gaan kijken.
Maar goed..ik word 19 in juli.
1e kindje(uiteraard) en nog steeds eind 2e ronde
xxx moniek

he wees gerust ik ben 20 (bijna 21) maakt toch niks uit als jij er klaar voor bent is het goed

Terug
Bovenaan