hoe oud is iedereen?????????

tja het gaat erom hoe jij je voelt, niet hoe andere mensen zich voelen hihi

hoi meiden
ik ben venessa en ben begin dit jaar 24 jaar geworden, wij zijn nu bezig voor een tweede kindje en mijn zoontje word in september al weer 4 jaar,

(k was er vroeg bij zullen we maar zeggen he?)

liefs venessa

hoi meiden

Ik ben 35 jaar. Mijn partner ook. We zijn al 14 jaar bijelkaar en hebben een dochter van 2,5 jaar. Inmiddels helaas alweer in ronde 12 beland voor tweede kindje.

Grtjes, cee

Hallo allemaal,

ik ben 29(bijna 30) mij man is 30(bijna 31) en hebben een lieve schat van bijna twee!
Wij zijn zes jaar getrouwd en al 14 jaar samen! We zijn bezig voor nr 2.   Verder hebben we nog een beestenboel van 1 hond en 4 katten. Ik wens iedereen een zeer vruchtbare tijd toe en veel geluk!

groetjes an

Hoi, hoi,

Ik ben Judith, 22 jr.
Ruim twee jaar getrouwd, mijn man is 27...
We hebben een prachtige dochter, die is vorige
week 1 geworden...
Willen graag een tweede, maar heb van 't voorjaar
een miskraam gehad en zwanger worden gaat bij
mij niet zo makkelijk...

Meiden, succes, hoor!!!

Liefs, Judith  

hoi hoi

ik hoor hier eigenlijk niet meer thuis,ma ben der al zon tijd geweest hier dak af en toe nog langs kom en advies geef...

toen ik jouw naam vh eerst zag zei ik tegen mn vriend: kijk der is een 2de ik op het forum... hihihi... mn echte naam is cora en ik word dus altijd coortje genoemd... hihih toevallig... blijft tog raar om die naam te zien...

ik ben 24 en mn vriend is 26....jaar..

liefs cenn (combinatie van mn voorletter en de zijne )

he das apart dat hoor je idd nooit!!!   wat je wel altijd hoort zijn de bij namen!   ik wel in iedergeval!!!!! leuk zón naamgenoot

Terug
Bovenaan