Hoe oud waren jullie kindjes met lopen??

hoi hoi

ons zoontje justin liep met ongeveer 13 maanden en 2 weken los       hij nu 14 maanden en loopt meer los als dat ie kruipt maar iets wat onzeker voor m is gaat ie toch op   ze knieen

ik ging op de bank zitten en justin stond bij de tafel en dan riep ik hem en in 1 keer liep ie 4 a 5 stappen naar me toe     of oma en ik zaten op de grond tegen over elkaar 1tje hield m vast en de ander riep hem     en   dan deed ie het ook     dus misschien help he
oefenen oefenen oefenen

groetjes soraya
 
anne was bijna 15 maanden toen ze los ging lopen, inderdaad ook voorafgegaan van een maand of 2 lopen met de blokkenkar, de stofzuiger, haar stoeltjes, alles wat maar vooruit ging. We hebben in onze vakantie bijna 2 weken heel veel met haar rondgelopen (handjes vasthouden die ze recht omhoog stak) en we waren net 2 dagen thuis toen we haar opeens door de kamer zagen lopen, geweldig! De eerste dagen liep ze nog steeds met haar handjes in de lucht, erg grappig.
Het komt dus vanzelf, als ze al veel loopt terwijl ze iets vasthoudt, zal het waarschijnlijk niet al te lang meer duren. Fysiek kunnen ze het dan al wel, vaak is het onzekerheid. Anne was ook duidelijk te bang om het los te proberen, terwijl ze heel stabiel stond.

groetjes, Ellen
 
Danique was een vlotte tante; 10 maanden was ze toen ze los liep. En ook niet meer zo'n periode dat kruipen dan toch nog makkelijker was dan dat wankele lopen: gewoon gelijk meer lopen dan kruipen.
Nu is ze met alles snel geweest hoor, met 6 maanden stond ze in de box en met 7 liep ze overal langs.
Toen ze kon kruipen was het ook 'de manier om ergens heen te komen waar ik kan gaan staan' voor haar.
 
Terug
Bovenaan