Hoe oud zijn jullie?

Hoi!

Ik ben 24 en verwacht de 2e.
De eerste is ruim 3 en half ,zij werd geboren toen ik 20 was.
Nr 2 wordt over 3 weekjes verwacht!!

Hoi Samantha

Ik ben Michelle, 25 jaar en ook 17 januari 2008 uitgerekend. Toevallig dezelfde datum!

Groetjes Michelle

Hey hey.

Ik ben 33 en 10 weken zwanger van de 2e.
Onze dochter is in maart 2004 geboren en ben nu uitgerekend op 1 mei.
Ik was dus 30 dat onze dochter geboren werd en ben 34 als dit wondertje ter wereld komt. Een spannende tijd weer hoor !!!!

Liefs van Miena.

hey hey

Ik ben 22 en zwanger van de 1e! ben uitgerekend op 10 jan!!

kus kus

hoi,ook ik ben een redelijke jonge moeder.Ik was net 1 dag 23,toen ons dochtertje [ Julia] geboren werd.en ik ben 6 maanden geleden bevallen van ons 2e kindje een jongen:Damian.leuk dat er zo veel ''jonge moeders zijn op dit forum''.ik dacht eigelijk dat er meer wat ''oudere mama's''waren.niet negatief bedoel ik dit hoor!!!!trouwens zit ik wel goed op dit forum??ik ben niet zwanger op dit moment.

Hey hey iedereen!

leuk zeg dat er zoveel "jonge" moeders zijn.
Wij hebben donderdag een pretecho laten maken, was echt super leuk om mee te maken. Het lag al precies goed...nu maar hopen dat t zo blijft liggen ;-) haha...maarja you never know!

En voordat de vragen komen, nee wij weten niet wat het wordt.

Moeder22, weet je al wel wat het wordt?
En leuk al een kindje, vind het zeker ook allemaal spannend?

hallo samantha22

wij weten wel wat het gaat worden maar houden het nog lekker geheim.
ons dochtertje kan niet wachten tot de   beeb geboren word ze vraagt steeds wanneer komt die dan.
we hebben haar nu uitgelegt dat ze eerst jarig moet zijn geweest en dat dan   sinterklaas     komt en dan de kerstman en dat het dan tijd is vioor de baby.
maar het is zo kort op elkaar maar voor haar lijkt het natuurlijk nog heel lang.
ze is ook al echt bezig met haar poppen.. en vraagt of ze straks ook met de baby mag helpen en zij doet wel alles voor de baby dan kan ik lekker slapen zegt ze.
hahaahah is echt leuk hoe je haar erover ziet fantaseren.
toevallig was ik haar gister het zoeken en wat denk  je   ik   vond haar op de baby kamer was ze haar pop de baby kleertjes aan het doen en was ze zelf met de pop in het baby bedje gaan liggen (gelukkig is ze niet zwaar)
ik had me kapot gelachen...

hoi ik ben net 23 geworden en verwacht mijn tweede kindje. ons eerste kindje is nu bijna 1 jaar dat wordt ff druk maar kijk er wel naar uit!!!!

Terug
Bovenaan