A
Anoniem
Guest
hey allemaal.
ik voel me wel een beetje jong.
ben net 19 geworden en 5 maanden zwanger van een gezond dochtertje.
ik had er al 1 kunnen hebben van ongeveer 5 maanden maar ik had een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. was niet echt een pretje.
we kwamen er net op tijd achter. was bijna 3 maanden zwanger toen ik hevig begon te bloeden. ik gelijk naar mn moeder gerend die met me mee ging naar de dokter.
die stuurde me gelijk door naar de verloskundige.
ze zagen niets in mijn baarmoeder zitten, maar mijn bloedwaarde was veel te hoog. nog hooger dan als je normaal zwanger bent.
ik werd strikt onder controlle gehouden. elke 2 dagen naar het ziekenhuis. toen besloten ze om me daar te houden. ik zou mijn eierstok kwijtraken.
daar zat het kindje aan vast.
een dag voordat ik geopereerd zou worden, ging ik naar het toilet en had het kindje in mijn hand. ik ben er mee naar een verpleger gerend die zei dat dat inderdaad de foetus was.
het was net een cocon. zo zag het er uit. best vies eigenlijk.
gelukkig, ik behield dus mijn eierstokken!
wel werd tegen me gezegd dat ik een jaar niet zwanger mocht worden.
dat is niet gelukt want ben nu 5 maanden zwanger.
toen ik er achter kwam kreeg ik een week later mijn eerste echo.
ik heb in totaal al 8 echo's gehad.
gelukkig is alles nu helemaal goed en groeit ze precies volgens het boekje.
vanaf nu kan ik lekker genieten van mijn zwangerschap.
ik wens iedereen een heel fijne zwangerschap toe!!
groetjes , do
ik voel me wel een beetje jong.
ben net 19 geworden en 5 maanden zwanger van een gezond dochtertje.
ik had er al 1 kunnen hebben van ongeveer 5 maanden maar ik had een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. was niet echt een pretje.
we kwamen er net op tijd achter. was bijna 3 maanden zwanger toen ik hevig begon te bloeden. ik gelijk naar mn moeder gerend die met me mee ging naar de dokter.
die stuurde me gelijk door naar de verloskundige.
ze zagen niets in mijn baarmoeder zitten, maar mijn bloedwaarde was veel te hoog. nog hooger dan als je normaal zwanger bent.
ik werd strikt onder controlle gehouden. elke 2 dagen naar het ziekenhuis. toen besloten ze om me daar te houden. ik zou mijn eierstok kwijtraken.
daar zat het kindje aan vast.
een dag voordat ik geopereerd zou worden, ging ik naar het toilet en had het kindje in mijn hand. ik ben er mee naar een verpleger gerend die zei dat dat inderdaad de foetus was.
het was net een cocon. zo zag het er uit. best vies eigenlijk.
gelukkig, ik behield dus mijn eierstokken!
wel werd tegen me gezegd dat ik een jaar niet zwanger mocht worden.
dat is niet gelukt want ben nu 5 maanden zwanger.
toen ik er achter kwam kreeg ik een week later mijn eerste echo.
ik heb in totaal al 8 echo's gehad.
gelukkig is alles nu helemaal goed en groeit ze precies volgens het boekje.
vanaf nu kan ik lekker genieten van mijn zwangerschap.
ik wens iedereen een heel fijne zwangerschap toe!!
groetjes , do