Hoe oud???

A

Anoniem

Guest
Hoe oud zijn jullie? Ik ben nu 22.
Ben benieuwd hoe oud de rest hier is?
En wie is er getrouwd? Ik ben niet getrouwd. Mijn vriend en ik willen liever een kindje, dan een trouwdag. Wie weet later nog eens.
Hoe is dat bij jullie? Getrouwd? Samenlevingscontract?

Hoi,

Ik ben 24, ook niet getrouwd maar wel samenlevingscontract.
Wij wilden ook liever eerst een kindje dan een trouwdag..

Gr Taat

Ben nu 33, volgende maand 34. Vriend wordt volgende week 36. Niet getrouwd, wel samenwonend met contract (wonen al 10 jaar samen, nu pas sinds 3 jaar geregeld)
1e rondje, 1e kindje

Hoi, ik ben 40 jaar, mijn partner bijna 42. We hebben een zoontje van net 2 jaar. Geregistreerd partnerschap. Nu bezig voor een tweede kindje.

hi,
ik ben 26 word in oktober 27 ben wel getrouwd 15 sebtember 1 jaar, mijn man is nu 34.
ben 7 weken zwanger geweest maar hab een buitenbaarmoedelijke zwangerschap dit wordt de tweede ronde na de bbz.
lief nimfje

oh kijk, ben dus niet de enige. Maar hoe zit dat eigenlijk. Heb eens gehoord dat als je niet getrouwd bent, het kindje de achternaam van de moeder krijgt???
Voor mij ook 1e kindje, 1e ronde... Vind het erg spannend!

Hai,

Ik ben 27, vriend ook... We zijn niet getrouwd, wel samenlevingscontract... Trouwen kan altijn nog een keer ergens in Italie/Kroatie op het strand, dat lijkt ons wel wat....
En als het kindje komt, dan trouwen we toch eerst gratis voor de wet op maandagmorgen?!?! Ik geef er niet zoveel om....

xx Es

quote: LinDo reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-08-2007 10:56:57'));

oh kijk, ben dus niet de enige. Maar hoe zit dat eigenlijk. Heb eens gehoord dat als je niet getrouwd bent, het kindje de achternaam van de moeder krijgt???
Voor mij ook 1e kindje, 1e ronde... Vind het erg spannend!

Je mag zelf kiezen welke achternaam het kindje krijgt volgens mij....

Terug
Bovenaan