Hoe oud???

Hoi!

Ik ben Evelien, ben 23 haar en ben getrouwd. Mijn man is 29. We zitten nu in ronde 7 voor ons eerste kindje.

Liefs Evelien

hallo,

Ik ben karin, over 10 dagen 29 jaar alweer en mijn man is 23 (jong broekie).
Hij wilde graag eerst trouwen voordat we aan kinderen begonnen. Wij zijn in september 2 jaar getrouwd.
We zijn bezig voor ons 1e wondertje en zitten nu in ronde 7.

XK

Hoi hoi,

Ik ben 34 en mijn vriend wordt in oktober 39.
Wij zijn niet getrouwd, maakten ook liever de keuze om voor een kindje te gaan dan een bruiloft.

Wel hebben we het er al over gehad om, mocht ik zwanger raken, gewoon goedkoop op de maandag op het gemeentehuis te trouwen en wellicht een soort van verjaardag te geven.

De reden hiervoor is, en ik weet dat je daar eigenlijk niet te veel over na moet denken, maar toch, dat, mocht er iets mis gaan met mij tijdens of na een bevalling, mijn vriend (dan man) de voogdij over de baby heeft. Ik heb nl. nogal een slechte band met mijn ouders en weet dat zij dan wellicht weleens heel raar zouden kunnen reageren...

Misschien een raar verhaal, maar ik hou wel met al het mogelijke rekening.

Liefs,
Con

Hoi, ik ben 39 jaar en bijna 7 jaar getrouwd. Mijn man is 40 jaar. Wij hebben een zoontje van bijna 11 maanden. Wij zijn net begonnen voor 2de kindje. Ik zit in ronde 3. Het is en blijft spannend weer.

Groetjes van Brenda.

Ik ben Desiree 25 jaar, getrouwd en heb een dochter van 16 maanden

Ik ben 31, getrouwd (mijn man is 33) en we hebben een dochter van 17 maanden. Wij wilden graag eerst trouwen voor we aan kinderen begonnen (niet om een echte reden, gewoon gevoelsmatig) en zijn toen meteen gaan klussen, was ook meteen raak. Vanaf deze maand 1e ronde voor nummer 2.

Terug
Bovenaan