Hoe oud???

Hi ik ben 34, mijn man 37 (getrouwd sinds 22 juni jl).
Wij zijn bezig aan de 3e ronde, 1e kindje.

Hoi,

Ik ben 36 jaar, woon samen en heb al een dochter.
Wij zitten in de 3e ronde.

groetjes,
Angel

Hoi
Ik ben Jane en ben 27 jaar. Ik ben vorig jaar getrouwd met mijn mannetje en had het voor geen goud willen missen.Het was een geweldige dag!
We zitten in ronde 7 voor ons 1e kindje.

Hoi allemaal!

Ik ben Marijn, 23 jaar en getrouwd met mijn man, 36 jaar.
Wij gaan nu voor ons eerste kindje!!! We maken deze strip anticonceptie nog af (1,5 week) en gaan er dan helemaal voor :) Spannend...Ik hoop veel te lezen horen van jullie allemaal.
Dat het maar snel mag lukken en voorspoedig zal verlopen!

Liefs,
Marijn

Hey allemaal,

Ik ben 23 en getrouwd. Mijn man is 26. We gaan voor de tweede ronde 1e kindje. Maar ben ook nog half aan het ontpillen (eerste cyclus was 27 dagen, dus dat was netjes). Ben benieuwd. Het valt me trouwens mee welke leeftijden ik allemaal voorbij zie komen. Als je het allemaal zo hoort willen de meeste pas vanaf hun dertigste kinderen.

Groetjes

hoi
ik ben Tess 24 jaar mijn vriend is Ronald 28 jaar wij  zijn bijna 5 jaar samen
we  hebben een zoontje van net 9 maanden en we zitten in ronde vier voor het 2de kindje
wij zijn niet getrouwd maar sinds kerstdag verloofd
wij trouwen op 27 maart 2008 die dag zijn we 5 jaar samen
groetjes

Hallo,
Ik ben Bibooo (natuurlijk niet mijn échte naam)  en ben 31  jaar. Ik ben al 5 jaar getrouwd met de allerliefste man van de hele wereld en we hebben samen 1 dochtertje van 2 jaar. Wij zitten nu in ronde 5 voor het 2e kindje.
xxxx

hallo, ik ben 22 jaar, ik ben vorig jaar getrouwd (toen was ik 21 jaar) mijn man is 26.. wij hebben een zoontje van 7 maanden.. mijn man is visserman en ik ben thuisblijfmoeder..

wij wonen in een mooi alleenstaand huis met een mooie grote tuin (ook wel lastig af en toe) en we hebben ook nog een hondje van een 1 jaar een boomer..

Terug
Bovenaan