Hoe overleef je een onrustige/huilbaby

@stephw: onze zoon is ook een enorm pittig ventje. We hebben (net als iedereen in dit topic ongeveer) een lastige start gehad, maar dat is goed gekomen. Meneer is nu 10 maanden en eigenlijk altijd vrolijk. Maar wat een powerhouse is hij! Hij laat altijd erg duidelijk merken wat hij ergens van vindt (keihard huilen of keihard gillen/lachen van de pret) en als meneer niet wil gaan slapen, weet ongeveer de hele buurt dat. Maar wat genieten we van hem! Doordat ie zo'n sterke wil heeft, gaat hij ook keihard in z'n ontwikkeling sinds hij kan tijgeren. Wij merken dat hij daar ontzettend blij van wordt en wij dus automatisch ook. 

Haha wat grappig om te lezen. Bij mijn dochter past de benaming powerhouse ook prima. Ik heb haar overigens nooit laten onderzoeken. Ik herkende krampjes iig en dat werd na 3 mnd steeds beter. Maar de eerste 6 weken poeh.. het leek ook wel alsof ze gewoon veel wilde meemaken. In de box leggen was er niet bij, en nog steeds kan ze niet lang zelf spelen. Ach het heeft nu ook wel weer wat, zon pittig ding.

Terug
Bovenaan