Goeie tips, dank jullie wel dames. Ik hoop inderdaad dat we nu in de piek zitten en het langzaam beter wordt. En ondertussen ook nog hopen op een wonder.
Mede dankzij jullie tips toch een aardige dag gehad. Vandaag heb ik 2 keer 2 uur gelopen en was hij bijna al die tijd stil. Ik heb genoten van het zonnetje en een Boekstartkoffertje opgehaald bij de bieb. Eenmaal thuis was het wel weer krijsen en niet slapen, maar na de voeding ook een paar leuke momentjes dat hij even lachte. Nu heeft mijn vriend hem op de arm en hoop ik dat hij snel stil wordt en een goede nacht gaat maken.
Dit weekend ga ik naar mijn ouders en passen die een paar uurtjes op. Dank voor je reactie gebruiker1013794, door jouw onbegrip voel ik me nu helemaal niet schuldig meer om mijn vrienden en familie een paar uurtjes te laten oppassen. Blijkbaar begrijp je niet wat een huilbaby inhoudt, misschien zelf eens op eentje passen? Mijn baby is niet doodziek, ik laat hem niet achter bij vreemden en ook niet dagenlang. Een paar uur even mn hoofd leegmaken en het gekrijs uit mijn oren. Zodat ik hem daarna weer meer kan liefhebben.