hoe "snel "...........................

A

Anoniem

Guest
............ waren jullie zwanger?

ben zo ongeduldig.

x Marije

Hoi.
Bij mijn eerste was ik binnen 2 maanden zwanger (in feb. laatste pil, en in april laatste ongi gehad), en voor deze zwangerschap was ik in juli gestopt met de pil, en ben ik in oktober voor het laatste ongi geweest, dus 3 maanden.
Ik ben dus echt gezegend met 2 snelle zwangerschappen!
Gr. Anne-Marie
30+1 zwanger

hi, ik was in feb gestopt met de pil en 1 april voor het laatst ongi. Binnen 3 maanden dus!!
We zijn erg blij dat het zo snel raak was, het word ons eerste kindje.

groetjes happybee

Hoi, ik ben vorig jaar eind augustus met de pil gestopt en was in januari al zwanger.
Dus met vier maanden. Erg snel maar ik ben heel dankbaar dat het zo snel is gegaan.

liefs Suus
20 weken zwanger van 1e.

hoi
ik ben halverwege april gestopt vorig jaar en werd eind november zwanger.dus dat heeft 7 maanden geduurd dat is best snel!
je moet er zeker rekening mee houden dat het ongeveer zeker een jaar kan gaan duren.is per vrouw verschillend.
probeer er geen obsessie   van te maken.ik weet   dat het heel moeilijk   is want als je eenmaal besloten   hebt   om aan kindjes   te   beginnen   wil   je   het   liefst   zo   snel   mogelijk weet   het   als   geen   ander.
en als   je   er te   veel mee   bezig   bent   kan   dat ook effect hebben op het niet zwanger worden.
heel veel suc6 hoelang zijn jullie bezig?
groetjes Arjanne vandaag 28 weken.

Alle twee de keren bij de eerste x vrijen rond de eisprong (6 tot 7 dagen achter elkaar) na het stoppen met de pil.
Heb wel eerst een hele maand gewacht zonder pil met vrijen zodat ik wist hoe mijn ciclus was.

de 1e keer in de 1e ronde (deze kleine meid is helaas overleden), de 2e en nu de 3e keer in de 2e ronde.
We weten niet half hoe we hiermee gezegend zijn, voor ons is het 'normaal' om zo snel zwanger te raken. Pas als ik hier rondneus op het forum besef ik me een beetje dat het voor heel veel mensen niet is weggelegd om zo snel zwanger te zijn en dat het heel normaal is om er een jaar over te doen.

x

eerste ronde zonder bescherming.. maar heb wel de persona gebruikt om mijn vruchtbare dagen aan te geven alleen toen hadden we net geen "tijd" om te klussen dus eigenlijk te vroeg en te laat gedaan (maar 2 keer in 2 weken tijd) en voila hij had er zin in (de baby hihi)

Terug
Bovenaan