hoe "snel "...........................

Hoi hoi,

moet toch even reageren hoor, want na alle bovenstaande berichtjes lijkt het allemaal wel heel makkelijk te gaan, en dat hoeft dus zeker niet zo. Wil je niet bang maken hoor, maar ik zie dat er maar een paar 12 maanden of langer er over gedaan hebben. Bij ons duurde het helaas 39 maanden !!! Ruim 3 jaar dus.  Uiteraard gun ik het iedereen die wel het geluk heeft gehad om snel zwanger te raken, en hoop dat als wij voor een tweede gaan "klussen" het sneller lukt, maar zo zie je maar weer... een baby neem je niet, je bent gezegend als je er een kan krijgen. Dit gezegd te hebben, hoop ik voor jou dat je snel die "tweede streep  mag zien.

Succes !!  

Eerste keer na 5 maanden 'proberen'.

Tweede keer direct (moest ook echt aan het idee wennen dat ik meteen zwanger was, dacht dat het net als de eerste keer wel weer een half jaar ofzo zou duren. Maar ben toen ook niet meer aan de pil geweest daar ik negen maanden daarvoor de eerste had gekregen.)

Derde keer 3 maanden na het stoppen van de pil.

Dus eigenlijk 3x vrij snel zwanger. Weet dat het anders kan lopen... mijn zus heeft er meer dan 4 jaar over gedaan om zwanger te worden.

In april 2003 ben ik gestopt met de pil.  Ruim 2 jaar later werd ik zwanger maar helaas werd dat een miskraam. Weer 2 jaar later werd ik voor de 2e keer zwanger (ivf). Ik ben dus geen snelle  jelle.

gr.Ing  

Terug
Bovenaan