hoe "snel "...........................

in de 12e maand, nog net binnen het gebruikelijke jaar dat je moeten wachten. en ja, dat wachten duurt zoooooo lang...

veel succes!

*bijnaeenbaby*
15 wk

1e keer: met 2 maanden, werd een miskraam.
2e keer: in 1 maand, gezonde zoon

3e keer: na 1,5 jaar, mbv Clomid (we zijn na 9 mnd maar eens naar de gyn gegaan),    dit  werd een miskraam.

4e keer: met 2 maanden. nu 32 weken zwanger.

Voor de 1e zwangerschap was ik al 2 jaar gestopt met de pil. En ook tussendoor geen pil meer gehad. Er is geen verklaring voor waarom het voor het 2e kindje niet zonder medicatie lukte. Ja, de kwaliteit van mijn eisprong was niet goed, maar waarom???
Gr Yvet

Wij in de 5e ronde.
Juist als je het niet meer verwacht...........is het raak let maar op
Ik had me nl juist die maand voorgenomen om te wachten met testen tot ik minstens 2 weken over tijd was...

Maar al die verhaaltjes over dat je het gewoon weet als het zover is........tis waar.

Ik d8 bij het ontpillen ook iedere keer, is dit het, zou het?

Maar die maand voelde het anders, ik voelde me zeker........kan het niet omschrijven

hai,

Ik ben nu zwanger van de derde en alledrie de keren binnen 2 maand.
Daar ben ik natuurlijk erg dankbaar voor.
Hoelang zijn jullie nu "bezig"?
groetjes Daan

hoi

Ik was toevallig bij alledrie de keren dat ik zwanger was binnen 1 maand raak.heb volgens mij gewoon een hele vroeg eisprong in de week na mijn menstruatie.weet het anders ook niet.gr wendy zw 12wk tweede kindje

hoi ik ben 14 maand bezig geweest waarvan in jan een miskraam! ben nu 6 weken en dus nog erg voorzichtig!!!!!!

kus kus

Hallo,

Ik was in oktober met de pil gestopt en half december de laatste menstruatie.Dus na 2 maanden al zwanger, we konden het zelf ook niet geloven! Ondertussen zitten we al aan 21.5 weken, dus het gaat alweer opschieten. Gelukkig geen problemen en/of klachten.
Groetjes,

NathalieMS ( 21w+4)

De 1e 3 door de pil heen. 1e leeft niet meer.

Nu bijna 2 jaar bezig geweest

xxx Nienke

36,5 week

Terug
Bovenaan