hoe "snel "...........................

Na 13 jaar de pil te hebben geslikt ben ik in januari gestopt en direct zwanger geraakt.
Had het zelf ook niet verwacht dat het zo snel zou gaan als ik zo al die verhalen in mijn omgeving hoort. groetjes

Hoi,

Bij mijn eerste was ik met drie maanden zwanger, nr. 2 na 1x seks kado
en nr. 3 na 1 maand. Nu nr. 4 na drie maanden.Harstikke geweldig
natuurlijk zo snel.

Helaas hoor je toch ook vaak andere verhalen, gemiddeld 9 maanden tot een jaar. Dat is best lang als je heel graag wilt.

Ik wens je heel veel sterkte om zo lang geduldig te blijven en als je positief blijft gaat het vast goed komen.

Succes!

Vanessa

Hoi,
Ik hoor ook bij de gelukkige denk ik..
De eerste keer in de derde ronde raak, van onze  dochter in 1999.
De tweede keer ook in de derde ronde raak van onze zoon, in 2002.
De derde keer weer raak in de derde ronde en dat was juli 2006, maar dat werd een mk.
Erna meteen weer in de eerste ronde raak van ons derde kindje, dat we verwachten over een week of 8..
Dus nooit heel lang hoeven wachten..
Gun iedereen hetzelfde, alleen kun je er zelf weinig aan willen..
Groet en succes, R

hoi m83 en alle andere

ik was al 15 jaar aan de pil in januari gestop wij hadden rekening gehouden met 6 a 7 maanden maar in 1 keer raak yes. alleen dacht ik dat ik 2 weken verder was maar bij de echo niet helaas het kan dus wel.

doei lucy nu 15.2 weken

Ik was 13 jaar aan de pil, ben gestopt vorig jaar mei en in september laatste ongi gehad. Dus met 4 maanden was ik zwanger, eeeerrrrg snel en besef dat heel goed!

Houd er rekening mee dat het NORMAAL is als het EEN JAAR duurt!

Succes meid!

X Saskia
34.3 wk

In december ben ik met de pil gestopt en ben er net
gister achter gekomen dat ik zwanger ben.
Had er rekening mee gehouden dat het wel een jaar zo kunnen duren, maar dit viel mee.
Nu alleen nog hopen dat alles goed gaat.

hallo allemaal,

bedankt voor de leuke reacties

we zijn pas 2 maanden bezig hoor
was gewoon nieuwsgierigheid/interesse maar zeker geen obsesie.
maar idd als je de knop door gehakt hebt dan ben je er helemaal vol van.

gr marije

Bij mijn eerste duurde het zeven maanden na het stoppen met de pil. Bij mijn tweede was ik meteen zwanger. Nu heb ik vorig jaar januari mijn spiraaltje laten verwijderen en heeft het acht maanden geduurd.

Groetjes van Marloes

Terug
Bovenaan