hoe "zien" we elkaar?

Oh en volgens mij hou je wel van aparte dingen (bijv. in huis en  namen).

Grr ik ben woedend! Haha nee hoor.
Het onzekere klopt wel. Maar komt allemaal wel goed. Heb ik zo bij vlagen.
En ik ben inderdaad gelukkig met hoe het nu is en hoef geen carriere te maken ofzo.
Dus je hebt helemaal gelijk!

En ik ben inderdaad gelukkig met hoe het nu is en hoef geen carriere te maken ofzo.

Ik hou wel van wat ander soort dingen ja. We zijn nu bezig met verbouwen in ons nieuwe huis en dat komt er inderdaad niet alledaags uit te zien. Ik hoef niet iets te hebben wat in de mode is, als ik het maar mooi vind. Klopt ook in namen ja haha.
(... zegt de moeder van DEAN haha)

10 punten voor Nelly klopt helemaal
Vind het wel leuk om te lezen

Mwah, klopt niet helemaal Nelly...En Tess dus al helemaal niet wat opruimen betreft. Laat dat beetje rommelig er maar af, kan echt een gigazooi produceren, net als Lydia. . Probeer wel orde te scheppen maar dat houdt nooit lang stand...
Wat de inrichting betreft: wij houden erg van landelijk: hele huis staat vol met Leksvik serie vd Ikea, op de vloer van die rode boerenplavuizen, nostalgische keuken met zo'n zwartwitgeblokte gootsteen. Verder staat het huis vol met ruim 200 boeken (99% van mij, de rest van Hans en Lydia). Echt luxe houd ik niet van, rijd rond in een rammelende oude Skoda Favorit station uit 1994 die aan alle kanten piept en kraakt maar waar je wel een hele hoop in kunt stouwen, maar vind de Rover van Hans ook errug mooi, en mijn volgende auto mag ook best ietsjes luxer zijn dan mijn roestbak (Volvo, Chrysler, als het maar niet te standaard is).
Wat betreft de opvoeding ben ik in sommige dingen heel strikt en consequent, mar verder laat ik Lydia lekker haar gang gaan. We zijn wel ouderwets in de basis denk ik.
We willen haar idd veel vd wereld laten zien: verre bestemmingen over een tijdje maar ook binnen Europa (Afrika, China, Rome, Rusland, Oostenrijk, Scandinavie, Engeland/ierland, Frankrijk en de rest vd wereld). We hebben 2 sponsorkindjes, dus in dat opzicht zal ze ook wel wat meekrijgen, ook vanuit ons geloof (evangelisch/baptist, we hinken een beetje momenteel).

Tja, en wat versta je onder ouder? Ik ben 31, Hans 41, we hebben idd lang op ons cadeautje moeten wachten. Oud vind iuk mezelf meestal neit, behalve als ik me realiseer dat ik nog steeds student ben  maar ook moeder.
Een eigen(wijs) individu ben ik ook best wel, weet vaak te goed wat ik wil en dat stoot nog wel eens af ben ik bang... Heb een klein clubje goede vrienden.

Maar goed, dat ben ik een beetje in een notendop...
Groetjes, Rianne en Lydia

Terug
Bovenaan