Hoe snel komen de zwangerschapsverschijnselen?

md1 spannend hoor! hou ons op de hoogte toy toy toy ik duim voor je/jullie en iedereen die in dit spannende circuit zitten

hallo allemaal,
voel me 50 50 ik weet het niet meer.
ik wil testen maar moet toch echt wachten tot maandag denk ik dat dat beter is.
was het maat zo ver.
dames succes ben benieuwd naar vrijdag.

Goedemorgen

Hopelijk zijn er geen rode duivels bijgekomen?
Hier in elk geval nog niet, heb gisteravond 3 sensitest testen besteld, als het goed is komen ze morgen binnen.
En dan nog even een dagje geduld hebben...  gaat denk ik niet lukken hoor ben veel te nieuwsgierig hahaha.
Maar mocht hij dit keer negatief zijn dan heb ik er nog 2 voor volgende maand .

De darmpjes zijn eindelijk wat rustiger, ik let nu ook erg op wat ik eet en drink.
Misselijk ben ik niet meer geweest, wel nog een beetje moe maar ja ik ga ook veel te laat naar bed. Ik heb nog steeds gevoelige borsten maar dat heb ik altijd als ik ongi moet worden.

Chanaty (mooie naam trouwens of is het een schuilnaam?) wat kun je jezelf gek maken zo he?
Wanneer was jouw NOD ook weer?
Als je je zo beroerd voelt, zou ik er toch een testje tegen aan gooien hoor (al snap ik aan de andere kant ook weer dat je niet te vroeg durft te testen).

De testen van sensitest zijn niet zo duur vind ik en ik hoor er veel positieve verhalen over. Verder schijnt de Kruidvat test ook erg gevoelig te zijn maar dan moet je wel die met dat pipetje nemen.

Succes met wachten dames en een fijne dag vandaag!

Groetjes, Anna

Goedemorgen meiden,

De komende dagen wordt het spannend voor diegene die NOD hebben op 22 aug. Jammer voor je Uk2 balen.

Mama Iris hoe werken die sensitesten ik ken ze niet.

Bij mij is het weer helemaal rustig. Ik heb geen last van bloeding of roze afscheiding meer sinds gisteren. Vreemd hoor ik heb dit niet gehad bij de eerste en nu we al zo'n 30 maanden bezig zijn wil ik niet teveel hopen, maar ik merk wel dat ik elk gevoel in buik of zoiets probeer te analyseren. Ik hoop dat het een innestelingsbloeding is, maar soms denk ik ook van joh dat kan niet na zoveel maanden en het zal wel een voorbode zijn voor mijn periode. Je rekent toch altijd vanaf de dag dat je volledige menstruatie op gang komt toch? Dat wil zeggen dat ik dan mijn NOD op 27 aug.

Nou meiden ik duim voor jullie allen.

Groetjes

hallo mama iris
het is een schuilnaam maar ook weer niet.
Ik heet chantal nathaly hiewrvan heb ik chanaty gemaakt.
mijn NOD dag is 22 augustus net als die van jou.
ik hoop echt voor iedereen goed nieuws te horen.
wel leuk dat we samen in de spanning zitten.
ik duim voor iedereen
groetjes
chantal

Hoi daar ben ik weer.
Vind het best gezellig op dit topic dus ik blijf hier geloof ik maar ff hangen .

Net gehoord dat mijn mannetje op oefening gaat en dus dit weekend niet thuis komt, balen zeg !

Als ik morgen niet ongi ben ga ik toch morgen testen en mocht het dan wel raak zijn dan hoop ik dat ik kan wachten met vertellen tot volgende week vrijdag (!!!!!!!!)
Anders moet het telefonisch en dat vind ik eigenlijk niet leuk.
Wat vinden jullie?

Ik heb net mijn dochter op bed gelegd en denk dat ik zelf ook maar even een dutje ga doen, ben echt kapot.

Tot later!

Groetjes

Hoi meiden,

Mag ik me ook bij jullie aan sluiten? Ik heb 22 of 23 mijn NOD. Ik sta onder controle in het ziekenhuis en ben gestart met clomid. Heb nu net tweede kuur gehad. Mijn ei heb ik op vrijdagavond of zaterdagmorgen gehad vandaar dat ik niet precies weet wanneer mijn NOD is. Morgen moet ik naar zh voor nieuw recept clomid voor als ik weer ongie wordt. Ik hoop dat ze ook nog ff een echo maakt om te kijken en misschien dat ze dan wel al wat kan zien.

Ik heb normaal altijd last van mijn  (.)(.) na mijn ei maar nu eigenlijk helemaal niks. Heb een erg drukkend gevoel in mijn onderbuik.
Ben erg benieuwd.

Is wel grappig dat we allemaal rond dezelfde datum onze NOD hebben.

Groetjes Russell

Terug
Bovenaan