hoe snel zwanger

Hallo Klavertje4,

Bij mijn eerste zwangerschap was het binnen 1.5 maand raak,ben in augustus 2004 gestopt met de pil en testte in september pozitief.

En bij deze zwangerschap was  het  ook binnen 1.5 maand  raak, ben  midden januari 2007 gestopt met de pil en testte  in maart pozitief.

Groetjes mama van Emir en 18 wk 5 dg zwanger van wondertje nr 2

bij de eerste was het direct raak bij de tweede heeft het 9 maanden geduurd en bij de nu de derde was het ook weer in een keer raak!

ben nu:

Hoi heb 5 februari mijn mirena spiraal laten verwijderen en was 2 weken later al zwanger dus erg snel.En van mijn zoontje mike ben ik zwanger geworden met de pil.

Hoe snel zwanger? Ja, dat is voor iedereen verschillend. Ik mag mij zelf denk ik bij de gelukkigen spreken, dat ik ondanks dat er jaren geleden gezegd is tegen mij dat ik me eerst moest laten onderzoeken of ik wel kinderen kon krijgen, nu voor de 3e keer in 3 jaar tijd zwanger ben. Ben nu 19 weken heen.
Mijn eerste zoontje, daar wist ik niets van! kwam geen grammetje aan, had last van me buik, maar dat waren de darmen werd gezegd. Gewoon ongesteld en aan de pil, maar toch op 17 november 2004 bevallen van een gezonden zoon. Binnen 4 maand was t weer raak, nu merkte ik het aan dingen wat ik hiervoor niet had gemerkt. Ben in totaal  38 kilo aangekomen.  Mijn 2e zoon is geboren op 30 november 2005. Nu 2 jaar later ben ik dus weer zwanger en uitgerekend op 23 november 2007.
Het is dus echt voor iedereen weer anders, kan dit zelf goed zeggen, want vrienden en familieleden van mij willen dol graag kinderen, maar moeten of lang wachten of kunnen dit niet!
Wens iedereen veel sterkte met het verwerken dat het te lang duurt of dat t niet kan en de dames succes bij wie het wel lukt. Hoop niet verkeerd begrepen te worden, want ik bedoel het goed!.
Groetjes,
Sandra

Hoi

Ik heb de mirena spiraal gehad en was binnen vier maanden zwanger, had wel een onregelmatige cyclus!

Ilsje

Eh nou ik na bijna 6 jaar

hele medische molen gehad. 6 keer IUI , pas met de derde IVF / ICSI behandeling was het raak

Ik ben nu 36 weken zwanger
Niet een heel geweldige zwangerschap en ik moet ook volledig rust houden nu maar t is t me allemaal zo waard.............na zo lange tijd toch de wens in vervulling...we vinden het nog steeds ongelofelijk

hoi

ik ben nu voor de tweede keer zwanger, eerste keer heb ik een miskraam gehad bij 12,5 week. dit was in januari van dit jaar.
beide keren ben ik zwanger geworden terwijl ik gewoon aan de pil was!
ik ben vorig jaar overgestapt van microginon naar stederil en was vrijwel  direct zwanger. na de miskraam ben ik weer aan mn ''nieuwe'' pil gegaan, stederil dus, maar was na 3 maanden weer zwanger. ik heb zelf dus niet echt ervaring met het intensief bezig zijn om zwanger te worden, maar
ik weet wel dat het niet zorgwekkend is als het een half jaar tot een jaar duurt dus echt zorgen maken is nog niet nodig naar 2 maanden oefenen dacht ik :)
ik hoop voor je  dat je toch snel een positieve test in je handen houdt!
succes!

groetjes antoinet

Terug
Bovenaan