Hoe snel zwanger? Ja, dat is voor iedereen verschillend. Ik mag mij zelf denk ik bij de gelukkigen spreken, dat ik ondanks dat er jaren geleden gezegd is tegen mij dat ik me eerst moest laten onderzoeken of ik wel kinderen kon krijgen, nu voor de 3e keer in 3 jaar tijd zwanger ben. Ben nu 19 weken heen.
Mijn eerste zoontje, daar wist ik niets van! kwam geen grammetje aan, had last van me buik, maar dat waren de darmen werd gezegd. Gewoon ongesteld en aan de pil, maar toch op 17 november 2004 bevallen van een gezonden zoon. Binnen 4 maand was t weer raak, nu merkte ik het aan dingen wat ik hiervoor niet had gemerkt. Ben in totaal 38 kilo aangekomen. Mijn 2e zoon is geboren op 30 november 2005. Nu 2 jaar later ben ik dus weer zwanger en uitgerekend op 23 november 2007.
Het is dus echt voor iedereen weer anders, kan dit zelf goed zeggen, want vrienden en familieleden van mij willen dol graag kinderen, maar moeten of lang wachten of kunnen dit niet!
Wens iedereen veel sterkte met het verwerken dat het te lang duurt of dat t niet kan en de dames succes bij wie het wel lukt. Hoop niet verkeerd begrepen te worden, want ik bedoel het goed!.
Groetjes,
Sandra