hoe snel zwanger

hoi hoi,

ik ben in januari gestopt met de pil en wij dachten zelf aan 6 a 8 maanden niet dus meneen raak in februari en ben nu 21.2 weken zwanger van een jongen.

doei doei lucy

Hoi!

Bij de eerste was ik in ronde 3zwanger en bij de 2e in ronde 9 na 1 mk.

Liefs Larissa

Hoi hoi,

Ik wilde eigenlijk niet reageren, weer diegene met slecht nieuws, maar na Kruimel en Moekie durf ik ook de stoute schoenen aan te trekken....

Na ronde 39 (dus ruim 3 jaar) was ik eindelijk zwanger, en nee... dat had niet met de frequentie sex te maken...
Wel was het ineens spontaan, terwijl we net een paar maanden bezig waren met onderzoeken en inmiddels al weer 23 weken onderweg

sorry Saartje, ik had jou nog niet gezien, tja, jij bent helemaal lang bezig geweest. Laten we hopen dat het voor deze vraagstelster (ben even naam kwijt) sneller raak is, dan bij ons ....

hoi hoi.

ben 1 mei gestopt met de pil en heb daarna 1 cyclus afgewacht voordat we er voor gingen.
Ben nu zes weken zwanger, dus meteen eerste ronde raak.

liefs

Hi klavertje vier,

Na het stoppen met de pil werd ik meteen zwanger van de eerste en de tweede, bij de derde had ik een spiraal en toen deze verwijderd was duurde het 2 maanden voordat ik zwanger was en van de vierde ben ik oop meteen zwanger geraakt na het stoppen met de pil.

Groetjes, Deedee

Ik ben met mijn ex een jaar bezig geweest en toen nog niks. Een jaar  na die relatie  in één keer per ongeluk zwanger geraakt en nu in één keer gepland!

ik was meteen zwanger dus de eerste ronde meteen.
Maar slikte ook geen pil etc.

lfs nice (33,3 weken zwanger,augustus forum)

Terug
Bovenaan