hoe snel zwanger

Hoi,
Ik ben de eerste twee keer zwanger geraakt in de derde ronde..Netjes dus.[ 1999, en 2002]  Ook de derde keer was de derde ronde raak,[ 2006]  maar dat ging na 8 weken mis..Helaas..Maar het geluk was met ons..we waren de maand na de mk weer zwanger.
Nu alweer ruim 38 weken..dus het schiet op..We hebben altijd erg veel geluk gehad, en het ging dus redelijk vlot.
Gun ik iedereen, maarja, daar heb je niets in te zeggen. Succes, Groet R

Hoi,

van de 1e was ik in 4 maanden zwanger en van de 2e pas na bijna 2 jaar!
Ik hoop echt voor je dat je niet zo lang hoeft te w88

De eerste keer door de pil heen.(helaas een mk)
De tweede keer na 9 maand           (helaas een mk)
De derde keer na     6 maand             (in dec 2005 bevallen van een prachtige zoon)
De vierde keer na     1 maand na
maar 1 keer ongi te zijn geweest sinds bevalling(helaas mk)
De vijfde keer zonder ongi te zijn geweest na mk in 1x(hoop in september te bevallen van een gezonde dochter)

Heel verschillend dus bij mij

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik 1 dag overtijd en heb zojuist de CB digitale test gedaan. Nou, binnen 30 seconden stond er al ZWANGER. Kan t niet echt geloven, het was onze 1e ronde, 1e kindje. Ik heb echt respect voor alle meiden waar het allemaal wat langer bij duurt, want ik vond deze maand al heel erg spannend met al dat wachten.
Liefs muus x

hoi hoi,

uhh ik doe een beetje mee met kruimel

ben zwanger van de eerste na 3 jaar

door gebruik van hormoon spuiten zwanger geworden

nu 36 weken zwanger van een ZOON

groetjes moekje

Hoi Hoi .....

Tja dat is natuurlijk bij iedereen heel verschillend .....

Ik was bij de 1ste na 6 maanden zwanger.... de tweede was gelijk raak.

xx

Ik ben begin januari gestopt met de pil.
31 maart was mijn laatste menstruatie. (cyclus van gem 27 dgn)
Ik ben dus zwanger geraakt in ronde 4. Ging veel sneller dan verwacht. Wij hebben rekening ermee gehouden dat het echt zomaar een jaar zou duren.
Wij schijnen in een vruchtbaar buurtje te wonen. Bij ons in de straat staan 12 huizen, en er zijn 5 zwangeren!! Waarvan 4 meer of min vriendinnen zijn.
Nu ga ik van het weekend de 14de week in. Gaat echt mega snel!!

Liefs Noelie

Hoi!

Nou Kruimel en Moekje.. hier altijd weer die overtreffende trap haha. Bij mij heeft het 5 jaar geduurd voordat ik zwanger was. De eerste 2 jaar was ik er nog niet zo mee bezig, ik gebruikte alleen geen voorbehoedsmiddel met het idee 'we zien wel wat er gebeurt'. Toen ben ik nog drie jaar onder behandeling geweest voor endometriose, ik heb 2 operaties gehad en 6 x IUI.. waarvan de laatste poging dus raak was!
Wil je verder natuurlijk niet bang maken natuurlijk, het is overduidelijk dat de meesten een stuk sneller zwanger zijn .

Succes! Groeten, Saartje (nu bijna 30 weken)

Terug
Bovenaan